آخرین اخبار از باشگاه استقلال/سعادتمند امروز مدیر عامل می شود؟

امروز تکلیف جانشین فتح الله زاده مشخص می شود. احمد سعادتمند یکی از گزینه های نزدیک به این سمت در باشگاه استقلال است.

مهدی حیات غیبی- ایسکاانیوز

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، چندی قبل و پس از استعفای امیرحسین فتحی از سرپرستی باشگاه استقلال این بار علی فتح الله زاده پس از کش و قوس های فراوان، از جانب وزارت ورزش به عنوان سرپرست باشگاه استقلال معرفی و شروع به کار کرد. وی در همان روزهای آغازین نشان داد با انگیزه فراوان پیگیر مشکلات عدیده تیم از جمله زمین تمرین، مشکلات مالی مربوط به بازیکنان خارجی سابق استقلال و .. است.

فتح الله زاده در اوج بیماری استعفا داد

چند روزی بود که خبر بیماری سرپرست استقلالی ها دست به دست می شد و باعث نگرانی بسیاری از هواداران استقلال شده بود. پس از چند روز نگرانی و سردرگمی در نهایت آنفولانزا توانست سرپرست آبی پوشان را که همواره به دنبال رسیدن به صندلی مدیر عاملی باشگاه استقلال بود و برای کمک به این تیم همیشه داوطلب بود را از پای درآورد. روز گذشته خبر رسید که علی فتح الله زاده استعفای خود را به دست وزارتی ها رسانده است امروز هم دلیل استعفا منتشر شد و مشخص شد بیماری و قرنطینه ۱۴ روزه فتح الله زاده در روزهای پرکار و شلوغ استقلال مزید برعلت شده و موجبات این تصمیم مهم را فراهم کرده است.

جلسه مهم سعادتمند با نمایندگان وزارت ورزش

طبق اخبار دریافتی عصر امروز جلسه ای بین اسماعیل خلیل زاده، احمد سعادتمند و نمایندگانی از وزارت ورزش برای مشخص شدن وضعیت استقلال برگزار خواهد شد. در این جلسه تکلیف مدیرعاملی احمد سعادتمند که چندی قبل عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هم بود مشخص می شود‌. چنانچه طرفین امروز به توافقات لازم دست پیدا نکنند ادامه مذاکرات به روزهای آتی خواهد کشید.

خلیل زاده وعده مالی باشگاه به بازیکنان را عملی کرد

صبح امروز اسماعیل خلیل زاده تنها عضو هیئت مدیره استقلال، با حضور در باشگاه توانست وعده مالی باشگاه به بازیکنان را عملی کند. پیش تر مدیران باشگاه قول پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان فعلی تیم پیش از شروع سال نو را داده بودند که امروز به آن ترتیب اثر داده شد، هرچند مبلغ پرداختی ها زیاد نبود.

کد خبر: 1063713

وب گردی

وب گردی