ارائه طرح بسیج دانشجویی قم به سران قوا برای کمک بیشتر به مردم و اصناف

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم ضمن قدردانی از تصمیات اقتصادی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، طرحی را به منظور یاری رساندن و کمک بیشتر به مردم و اصناف به این شورا ارائه کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم طی نامه‌ای ضمن قدردانی از تصمیات اقتصادی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در شرایط کنونی، طرحی را به منظور یاری رساندن و کمک بیشتر به مردم و اصناف و کاهش آلام این ویروس به سران قوا ارائه کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

شورای محترم هماهنگی اقتصادی سران قوا

سلام علیکم

با احترام همانگونه که مستحضر هستید با توجه به شرایط خاصی که بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور به وجود آمده است، باعث شده در ایام منتهی به آخر سال که مردم و اصناف از رونق اقتصادی بهره مند بودند، دچار تعطیلی، عدم کسب در آمد و رکود شدید و بی سابقه شوند.

ضمن تقدیر و تشکر از مصوبات و تصمیمات شورای محترم اقتصادی سران قوا در این ایام، از قبیل بخشودگی مالیات و نیز تمدید مهلت باز پرداخت وام ها، که باری از دوش مردم برداشت.

دانشجویان بسیجی استان قم به منظور یاری رساندن و کمک بیشتر به مردم و اصناف و کاهش آلام این ویروس منحوس طرحی را به شرح زیر جهت بررسی و کار کارشناسی دقیق تر خدمتتان تقدیم می دارند.

امید است که با توکل برخداوند قادر متعال، همچنانکه بیش از 40 سال است ملت شریف ایران پیروزمندانه از امتحانات و مشکلات عبورکرده اند، این بار نیز با تدبیر دولتمردان از این گردنه نه چندان سخت نیز به سلامتی عبور کنند.

طرح اول:

پرداخت مبلغ یک میلیون تومان به سرپرست خانوار هایی که یارانه دریافت می کنند (به جز کارکنان دولت و بخش های که حقوق ثابت دارند) تا زمانی که کشور به شرایط عادی برگردد و باز پرداخت آن هم در شرایط عادی از حساب یارانه معیشتی کسر گردد. حتی المقدور خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) یک میلیون تومان نیز بلاعوض دریافت کنند.

طرح دوم:

در صورت عدم وجود بودجه کافی برای اجرای طرح اول، پرداخت یارانه به اصنافی که در این ایام تعطیل شده اند که اطلاعات آنها در اتاق اصناف وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063740

وب گردی

وب گردی