نامه نگاری وزارت صنعت با 10 تشکل تولیدی برای فعالیت در تعطیلات نوروز

سرپرست معاونت صنایع وزارت صنعت در نامه ای به 10 تشکل تخصصی تولید و عرضه مواد غذایی و همچنین مواد شوینده از این بخش ها خواست تا بدون تعطیلی به تولید خود تا پایان فروردین ماه ادامه دهند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در شرایطی که مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت صنایع وزارت صنعت در نامه‌ای به رؤسای سازمان‌های صنعت استان‌ها، عدم تعطیلی واحدهای تولیدکننده محصولات بهداشتی تا پایان فروردین‌ماه را خواستار شده بود، امروز نیز در نامه ای به 10 تشکل تخصصی تولید و عرضه مواد غذایی و همچنین مواد شوینده از این بخش ها خواست تا بدون تعطیلی به تولید خود تا پایان فروردین ماه ادامه دهند.

صادقی نیارکی طی مکاتبه با 10 تشکل تخصصی در بخش های صنایع غذایی، فرآورده های لبنی ، روغن نباتی ، آرد، ماکارونی، صنایع کنسرو ایران، فرآورده های گوشتی، کشتارگاه های صنعتی طیور ایران و صنایع شوینده آرایشی و بهداشتی خواستار عدم تعطیلی واحدهای تولیدی تا پایان فروردین ماه و هماهنگی برای تردد پرسنل و حمل مواد اولیه و محصولات ضروری شده است.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت،معدن و تجارت در متن این نامه‌‍ آورده است: باتوجه به اقدام ملی در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور کاهش اثرات نامطلوب شیوع ویروس کرونا در جامعه و تأمین اقلام موردنیاز کشور مقتضی است واحدهای تحت پوشش آن انجمن ، ضمن افزایش تولید در ایام پایانی سال و شروع سال جدید، به صورت 24 ساعته و بدون وقفه و عدم تعطیلی با دلائل مختلف (اعم از تعطیلات پایان سال، تعطیلات رسمی، تعمیرات خط تولید و ...) تا پایان فروردین ماه فعالیت مستمر داشته باشند .

صادقی نیارکی همچنین تاکید کرده است: ضروری است ضمن تعامل واحدهای مذکور با سازمان های صنعت،معدن وتجارت استانی، نسبت به برنامه ریزی برای تردد پرسنل و حمل مواد اولیه و محصولات این واحدها اقدام لازم را به عمل آورده و مجوزهای لازم برای تردد ناوگان بار و مسافر آنها اخذ گردد تا از هر گونه اختلال در روند تولید و توزیع این محصولات در سطح کشور جلوگیری به عمل آید.

وی پیش‌تر نیز در نامه ای به رؤسای سازمان‌های صنعت 31 استان و جنوب کرمان بر عدم تعطیلی واحدهای تولیدی تا پایان فروردین ماه و هماهنگی برای تردد پرسنل و حمل مواد اولیه محصولات تأکید کرده بود.

در نامه نیارکی آمده بود: ضروری است سازمان‌های استانی در تعامل با دستگاه‌های ذی ربط استانی، نسبت به برنامه‌ریزی برای تردد پرسنل و حمل مواد اولیه و محصولات این واحدها اقدام لازم را به عمل آورده و مجوزهای لازم برای تردد ناوگان بار و مسافر آنها صادر شود تا از هرگونه اختلال در روند تولید و توزیع این محصولات در سطح کشور جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063741

وب گردی

وب گردی