اولین دسته گلی که انصاری‌فرد به آب داد

چک دولتی باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو بابت انتقال یحیی گل محمدی در نیم فصل هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در تعطیلات نیم فصل رقم خورد، جدایی کالدرون از پرسپولیس بود. هرچند مسئولان باشگاه پرسپولیس با همکاری وزارت ورزش موفق شدند در کوتاهترین زمان ممکن یک جانشین خوب به نام یحیی گل محمدی را انتخاب و با جلب رضایت مدیریت تیم مبدأ از مشهد راهی تهران کنند اما این انتقال یک حاشیه جدی به همراه داشته و آن این است که؛ "چک باشگاه پرسپولیس برای انتقال گل محمدی برگشت خورده است!"

ماجرا از این قرار است که باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایتنامه شهر خودرو جهت به خدمت گرفتن یحیی گل محمدی، یک فقره چک دولتی با مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان به تاریخ 23 اسفند 98 به تیم مشهدی داده است. اما با گذشت چند روز از موعد این چک هنوز باشگاه پرسپولیس نتوانسته تامین منابع لازم را برای پرداخت آن انجام دهد.

از طرفی طبق قراردادی که بین دو باشگاه پرسپولیس و شهر خودرو بسته شده، باشگاه تهرانی موظف است به ازای هر روز تاخیر در پرداخت چک، مبلغ یک میلیون تومان بابت خسارت به تیم مشهدی پرداخت کند.

فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو نیز با تایید این موضوع اعلام کرد نسبت به وصول رقم کامل چک به همراه جریمه یادشده تمام اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

گفتنی است این انتقال در زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد رقم خورد و مدیر مستعفی قرمزها باید در خصوص مشکل به این بزرگی که امروز گریبان پرسپولیس را گرفته پاسخگو باشد.

کد خبر: 1063753

وب گردی

وب گردی