رجایی: سال آینده به دنبال برگزاری جلسه هیات رئیسه رزم آوران خواهیم بود

رئیس انجمن رزم آوران گفت: امیدوارم بتوانیم در فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی شاهر توسعه هر چه بیشتری رزم آوران باشیم.

مجید رجایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز عنوان کرد: طبق صحبت های که با رئیس و نائب رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی داشتیم و با موافقت وزارت ورزش وجوانان از این پس تحت پوشش این فدراسیون به فعالیتمان ادامه می دهیم و امیدوارم بتوانیم با همکاری و حمایت مسئولین این فدراسیون شاهد توسعه هرچه بیشتری رزم آوران باشیم.

وی ادامه داد:درحال حاضر حدود 35 هزار نفر در سراسر کشور عضو داریم و به امید خدا درسال آینده باتوجه به برنامه هایی که داریم شاهد توسعه هرچه بیشتر در این بخش خواهیم بود. 27 استان در حال حاضر در سراسر کشور فعال هستند و سال آینده نیز مابقی استان ها نیز دارای مسئول خواهند شد تا فعالیت شان بصورت جدی تری آغاز شود.

رئیس انجمن رزم آوران تصریح کرد : تاپایان سال باتوجه به بحث کرونا برنامه خاص نخواهیم داشت ولی برای سال آینده در کنار مسابقات قهرمانی کشور که هرساله در تمام رده های سنی به انجام می رسد سه اعزام برون مرزی را برنامه ریزی کرده ایم . مسابقات گرجستان که در رده نوجوانان و جوانان برگزار می شود ، رقابت های ارمنستان که دربخش بانوان به انجام می رسد و پیکارهای قزاقستان که در بخش بزرگسالان پیگیری می شود سه مسابقه ای هستند که در دستور کار قرار داده ایم . ابتدا تمام تلاشمان این است در کنار این برنامه ها رقابت های بین المللی جام فجر را نیز میزبانی کنیم.
رجایی ابراز داشت : سعی داریم درسال 99 بعد از حدود 15 سال مسابقات را نیز مجدد برگزار کنیم . دربخش بین الملل نیز در تلاشیم تا نمایندگان 20کشور را فعال کنیم تا جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا این رشته را نیز برگزار کنیم . به هرصورت برنامه ریزی دقیق دراین حدود داریم و امیدوارم با عمد ای حمایت مسئولین در سال آینده به بهترین نحو شاهد برگزاری برنامه هایی که اشاره کرده باشیم

کد خبر: 1063757

وب گردی

وب گردی