تهیه مایحتاج زندگی به کمک استارتاپ‌های فروش آنلاین

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: با انتشار یک پیام در اینستاگرام درباره نحوه تهیه مایحتاج روزانه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور درخصوص آخرین اقدامات انجام شده برای مقابله و کنترل ویروس کرونا در کشور را تشریح کرد.

او در اینستاگرام خود نوشت: "همه ما این روز‌ها از فضای اینترنت استفاده بیشتری می‌کنیم. استارتاپ‌هایی که در طی این سال‌ها به سرعت رشد کرده اند در این روز‌های کرونائی قابلیت‌های خود را به خوبی نشان می‌دهند.

صد‌ها فروشگاه خرید اینترنتی مانند دیجی¬کالا، اسنپ مارکت، فیدیبو، ترب، بازرگام و ... در حال سرویس دهی هستند.


استارتاپ‌های تولید محتوا و نمایش محتوا‌های دیجیتال مثل آپارات، فیلیمو، تماشا و نمآوا، چهارخونه و... در حال عرضه توسعه کار‌های خود هستند و همه ما را سرگرم می‌کنند.
سرویس‌های خدمات آنلاین مانند اسنپ، تپسی، آپ، استادکار، اوبار، آچاره و سرویس‌های بار مانند الوپیک و اسنپ باکس، ترابرنت و سرویس‌های خریدکتاب، آموزش، مشاوره، ورزش و سلامتی، بیمه و امور بانکی حمایت مردم از این کسب و کار‌ها که در واقع حمایت از جوانان خود وکشور است طی سال‌های گذشته ودر این روز‌های سخت بسیار مهم است. البته هستند کسب و کار‌هایی که ضربات مهلکی در این ایام دریافت کرده اند مانند بسیاری که در حوزه گردشگری فروش غذا و ... فعالیت می‌کردند. تدابیری برای این موضوع هم اندیشه و اجرایی شده است.

مشکلات این کسب و کار‌ها با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی در حال حل و فصل شدن است و خط اعتباری ۵۰۰ میلیارد تومانی برای رفع و تعدیل مشکلات این کسب و کار‌ها توسط صندوق نوآوری و خط اعتباری ۴۰۰ میلیارد تومانی از طریق صندوق توسعه ملی و همینطور حمایت‌های مادی و معنوی معاونت علمی و رایزنی با سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063778

وب گردی

وب گردی