عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان دعوت حق را لبیک گفت +پیام تسلیت دکتر تهرانچی

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و امام جمعه پیشین شهر قمصر، به ملکوت اعلی پیوست و دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم ارمی عضو هیئت علمی و مدیرگروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و امام جمعه پیشین شهر قمصر و از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به دیدار حق شتافت.

حسین زینلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به همین مناسبت پیام تسلیتی منتشر کرد.

در این پیام آمده است: در روزهایی که خانواده دانشگاه آزاداسلامی واحد کاشان عزادار از دست دادن استاد عزیز خود، دکتر بابک فخیمی بود، شوکی دیگر بر پیکره این دانشگاه وارد گردید. خبر درگذشت استاد گرانقدر حضرت حجت‌الاسلام والمسلیمن حاج آقای ارمی موجب تأثر و تألم قلبی اینجانب گردید.

در ادامه این پیام آمده است: حجت‌الاسلام ارمی جلوه ای از مصداق «من یتق الله یجعل له مخرجا» بود. شخصیتی که تقوا و علم و عمل را به هم آمیخت و قلب خود را به نور علم و عمل منور نمود. ایشان عمر پربرکت خود را در راه خدمت به حوزه و دانشگاه و «عیال الله» سپری کرد، خدمات ارزنده این عالم ربانی و استاد دانشگاه در سنگر امامت جمعه و خدمت به نسل جوان چون برگ زرینی در یاد و خاطره همه اهل علم و قلم و اندیشه برای همیشه باقی خواهد ماند. او تربیت شده حوزه و دانشگاه بود، روحانی خدوم و راستینی که عمر بابرکت خود را در راه خدمت و معرفت افزایی برای نسل جوان سپری کرد.

زینلی در پایان پیام خود آورده است: اینجانب به نمایندگی از هیئت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان فقدان حجت‌الاسلام والمسلیمن حاج آقای ارمی را به جامعه دانشگاهی و حوزوی و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از خداوند منان علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده خواستارم.

هفته گذشته بابک فخیمی دیگر عضو هیئت علمی گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان که مدتی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد به دیدار حق شتافت.
گفتنی است دکتر محمد مهدی تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیام تسلیتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عالم فقید و قدردانی از زحماتی که برای جامعه دانشگاهی کشور در سال های متمادی خدمت کشیده بود، با خانواده و بازماندگان وی ابراز همدردی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063850

وب گردی

وب گردی