برگزاری دوره آموزش آنلاین LMS در دانشگاه آزاد اسلامی قشم/ اطلاعات لازم به واحد الکترونیکی ارسال شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از برگزاری دوره آموزش آنلاین LMS خبر داد و گفت: در این روش فرد قادر است نکات مطروحه در تدریس را ضبط، دانلود و استفاده کند.

سراج الدین محبی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آموزش مجازی دانشجویان گفت: واحد قشم تمامی ابزار و امکانات خود را دراجرای هرچه سریعتر طرح آموزش مجازی بکار گرفته است.
او افزود: دوره آموزش آنلاین یا مجازی(LMS) ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و نقش اساتید با توجه به تغییر شکل کلی در نحوه تدریس، یادگیری و کاربرد مهارت های نوین و فناوری های در این آموزش ها متفاوت بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم درباره مزیت های این روش توضیح داد: از برجسته ترین قابلیت های این روش تدریس این است که درصورت عدم شرکت در کلاس ، فرد قادر است نکات مطروحه در تدریس را ضبط، دانلود و استفاده کند.
محبی ادامه داد: واحد قشم برای اجرای بخشنامه مربوطه جزو پیشتازان است که ضمن اقدام به تأمین و ایجاد هماهنگی های لازم برای تشکیل این دوره، اطلاعات لازم را به واحد الکترونیکی ارسال کرده است.

او تاکید کرد: بنابراین پس از انجام کلاس بندی، با تشکیل گروه در فضای مجازی، فایل های آموزشی برای اساتید و دانشجویان ارسال و اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک ، بلافاصله در سایت واحد بارگذاری شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با بیان این که همچنین با رصد چگونگی برگزاری کلاس ها، وضعیت حضور و غیاب اساتید و دانشجویان را مورد ارزیابی قرار دادیم اظهار کرد: خوشبختانه، استقبال اساتید و دانشجویان واحد تا این لحظه قابل توجه بوده اما درعین حال قطعا تا رسیدن به وضعیت مطلوب و با توجه به حجم بالای کاربران در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به اندکی زمان برای بهبود وارتقاء شرایط نیاز خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063900

وب گردی

وب گردی