مهمان‌سراهای دانشگاه آزاد برای اقامت کادر درمانی تجهیز می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری دارای 4 سالن ورزشی بسیار بزرگ و مجهز و 3 خوابگاه برادران و خواهران است که در صورت نیاز برای کمک رسانی به کنترل ویروس کرونا در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد.

ابراهیم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیرامون اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: از همان ابتدای شیوع این ویروس در کشور دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و سازمان مرکزی دانشگاه با جدیت پیگیری شده و اقدامات ضدعفونی دانشگاه و حفظ امنیت سلامت کارکنان و دانشجویان و اساتید مدنظر بوده است.

وی افزود: واحد دانشگاهی شهرکرد با معرفی دمنوش‌های گیاهی و سالم به‌منظور تقویت قوای ایمنی بدن اولین گام مقابله با ویروس کرونا را در استان برداشته است. این محصول با نام تجاری «کچوان » به‌همت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد استان تولید شده که دارای سیب سلامت و تأییدیه سازمان غذا و دارو است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری درباره حمایت دانشگاه از این شرکت در تولید محصولات دانش‌بنیان نیز بیان کرد: 20 محصول دیگر سالم و طبیعی از سوی این شرکت با ویژگی‌ تقویت سیستم ایمنی بدن در حال تولید است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد 4 هکتار زمین برای توسعه فعالیت‌های این گروه دانش‌بنیان واگذار کرده است.

رحیمی ادامه داد: شرکت دانش‌بنیان دیگری برای تولید فرآورده‌های شوینده و محلول‌های ضدعفونی کننده وارد فاز عملیاتی شده است. مواد اولیه و تجهیزات این شرکت مورد تایید قرار گرفته و نمونه‌های اولیه محصولات برای اخذ مجوزات لازم به سازمان غذا و دارو ارسال شده است.

وی تصریح کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه در تولید محصولات مذکور نقش جدی و محوری دارند، بیش از 70 درصد افراد تشکیل دهنده شرکت‌ها از دانشگاه هستند. خروجی محصولات تولید شده در اختیار سازمان‌های خدمات‌ده و دستگاه‌های سفارش‌دهنده قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد پیرامون تفاهم همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت دفاع خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری دارای 4 سالن ورزشی بسیار بزرگ و مجهز و 3 خوابگاه برادران و خواهران است که در صورت نیاز برای کمک رسانی به کنترل ویروس کرونا در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد.

رحیمی اضافه کرد: مهمان‌سراها و استادسراهای دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات اقامتی به کادر درمان، پزشکان و پرستاران تجهیز و آماده‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063914

وب گردی

وب گردی