اختصاص 5 سالن ورزشی در استان گلستان برای درمان بیماران کرونا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از اختصاص سالن‌های ورزشی ۵ واحد دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی خبر داد.

سید علی طاهری در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره واگذاری اماکن اقامتی و ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان به بیمارانی که دوره نقاهت خود را سپری می کنند، گفت: برای واگذاری امکان ورزشی، سوله ها و سالن ها به سازمان مرکزی دانشگاه اعلام آمادگی کردیم. این آمار به سازمان اعلام شده و به محض هماهنگی با وزارت بهداشت آمادگی داریم تا از این امکان به عنوان قرنطینه و نقاهتگاه بیماران کرونایی استفاده کنیم.

او ادامه داد: در حال حاضر از ۶ واحد که در سطح استان گلستان وجود دارند ۵ واحد دانشگاهی آماده خدمت رسانی به بیماران هستند. واحد مینودشت سالن ورزشی ندارد؛ اما ۵ واحد دیگر استان سالن ورزشی در اختیار دارند که این سالن ها را به عنوان نقاهتگاه در نظر گرفته ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با بیان این که واحد گرگان و علی آباد نیز خوابگاه دارند، اظهار کرد: در صورت امکان و در ایامی که دانشجویان در خوابگاه نباشند امکان ارائه خدمات این خوابگاه ها به بیماران نیز وجود دارد.

طاهری گفت: در خصوص سالن‌های ورزشی قابل واگذاری در واحدهای استان جهت قرنطینه مبتلایان به ویروس کرونا، واحد گنبد کاووس یک سالن ورزشی ۱۰۰۰ متر مربعی در اختیار دارد و واحد بندرگز نیز یک سالن ورزشی و دو بچه‌سوله به متراژ ۱۵۰۰متر مربع دارد که برای قرنطینه و نقاهتگاه در نظر گرفته شده اند.
او اضافه کرد: همچنین در واحد علی‌آباد کتول یک ساختمان ورزشی ۴۱۰۰ و یک سالن ورزشی ۲۰۰۰متر مربعی وجود دارد و واحد گرگان نیز یک سالن ورزشی و سه بچه‌سوله ۲۵۰۰متر مربع دارد که این امکان نیز نقاهتگاه می شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در پایان گفت: سالن ورزشی واحد آزاد شهر به متراژ ۱۴۰۰متر مربع نیز در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063928

وب گردی

وب گردی