جشنواره فرهنگی و آموزشی «کرونااُمید» ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی و آموزشی «کرونااُمید» ویژه کودکان و نوجوانان با هدف ارائه محتوای فرهنگی و آموزشی برای سرگرمی و افزایش نشاط کودکان و نوجوانان به‌ویژه در خانواده‌های مخاطب سازمان تأمین‌اجتماعی به واسطه شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، اجرا می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سازمان تأمین‌اجتماعی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و به همت موسسه فرهنگی و هنری آتیه، انتشارات علمی و فرهنگی و موسسه عالی پژوهش سازمان تأمین‌اجتماعی و معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با همکاری گروهی از نویسندگان و فعالان فرهنگی و مطبوعاتی حوزه کودک و نوجوانان جشنواره فرهنگی و آموزشی «کرونااُمید» با هدف ارائه محتوای فرهنگی و آموزشی برای سرگرمی و افزایش نشاط کودکان و نوجوانان به‌ویژه در خانواده‌های مخاطب سازمان تأمین‌اجتماعی به واسطه شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، اجرا می‌شود.



این جشنواره در قالب 6 بخش‌ با عناوین «داستان ناتمام»، « داستان یک عکس»، «معرفی کتاب»، «نقاشی و تصویرسازی»، «به چشم خودم» و «حالا که توی خونه‌ام چی بخونم» به روش تعاملی و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از 27 اسفند 98 تا 27 فروردین سال آینده برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام @coronaomid اطلاعات و اخبار بیشتر را دریافت و در بخش‌های مختلف این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063945

وب گردی

وب گردی