کاشت بیش از ۲۵ هزار اصله نهال در محدوده منطقه ۱۳

همزمان با طرح نهضت درختکاری، کاشت نهال در سطح وسیعی از منطقه انجام شد. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه 13 با بیان اینکه بیش از ۲۵۰۰۰ اصله نهال مثمر و غیر مثمر در منطقه کاشته شده است گفت: از این تعداد، ۴۰۰۰ اصله نهال مثمر در بوستان‌ها، ۲۱۰۰۰ اصله نهال در معابر و جنگل کاری‌های داخل و خارج محدوده و تعداد ۱۸۰ اصله نهال نیز در منازل و در قالب پیام‌های شهروندی ۱۳۷ کاشته شد.

وی افزود: همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست با برپایی غرفه‌های توزیع نهال همچون سال‌های گذشته در چهار بوستان خیام، پیروزی، سیمرغ و صبا، اقدام به توزیع نهال در بین شهروندان نموده است که این خدمات حاصل تلاش مجریان خدوم فضای سبز طی نهضت درختکاری بوده و نوید بخش افزایش سرانه فضای سبز منطقه است.

شهردار منطقه به بخشی دیگر از اقدامات این منطقه در قالب طرح استقبال از نوروز اشاره کرد و افزود: در راستای نوسازی فضای شهری، ۳۱ هزار متر از المان‌های شهری شامل نرده و تابلوهای ترافیکی، کافوهای برق و مخابرات و المانهای u شکل رنگ آمیزی شد.

وی به ترسیم نقاشی‌های دیواری در آستانه سال جدید اشاره کرد و گفت: چندین مورد نقاشی دیواری با موضوع استقبال از نوروز در محدوده انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064009

وب گردی

وب گردی