استادسرای واحد اراک در اختیار بیماران کرونایی/ ۳۰ عضو هیئت علمی و دانشجو در بیمارستان‌ها خدمت می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از اختصاص استاد سرا و سالن ورزشی واحد اراک برای نقاهتگاه بیماران کرونایی خبر داد.

حسین کلانتری خلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره بخشنامه دکتر طهرانچی مبنی بر اختصاص اماکن ورزشی برای نقاهتگاه بیماران کرونایی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از فضاهای دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرده و دو فضا را برای نقاهتگاه و قرنطینه بیماران انتخاب کردند.

او ادامه داد: یک استادسرا و یک سالن ورزشی برای این کار در نظر گرفته شد؛ مسئولان علوم پزشکی استان مرکزی اعلام کردند که درصورت نیاز از این دو مرکز استفاده خواهند کرد اما خوشبختانه با توجه به این که رشد کرونا در اراک متوقف شده است هنوز درخواستی برای استفاده از این دو فضا نشده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه استاد سرا و سالن ورزشی دانشگاه در لیست نوبت بیماران کرونایی قرار گرفته است گفت: ۸ واحد دانشگاهی استان مرکزی دارای امکان ورزشی و خوابگاه است که آماده بهره برداری است و اگر دانشگاه علوم پزشکی استان درخواست کنند آماده هستیم تا این فضاها را نیز در اختیار آن ها قرار دهیم.

او گفت: همچین ۳۰ نفر از کادر هئیت علمی و دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز در بیمارستان ها مشغول شدند و در صورت لزوم در این نقاهتگاه ها از دانشجویان نیز استفاده می کنیم.

کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برای آموزش مجازی دانشجویان گفت: اطلاعات مورد نیاز برای راه‌اندازی کلاس‌های مجازی دروس ارائه شده نیمسال جاری برای ارائه به واحد الکترونیک آماده و برای آن واحد ارسال شد.

او اضافه کرد: برای تسهیل راه‌اندازی سیستم آموزش مجازی در استان مرکزی، به ازای هر یک‌هزار دانشجو، دو نفر پشتیبان برای رفع اشکال احتمالی در زمان برگزاری کلاس‌ها در نظر گرفته شده است که اطلاعات تماس آنها در سامانه آموزش مجازی دانشگاه بارگذاری شد.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی این افراد اطلاعات لازم در زمینه مسائل آموزشی و موارد فنی مربوط به برگزاری کلاس مجازی را در اختیار دارند و دانشجویان در صورت نیاز می‌توانند با آن ها ارتباط برقرار کنند.

کلانتری در پایان گفت: همچنین برای برگزاری کلاس‌های مجازی، پنج کلاس آماده خدمت‌رسانی به استادان است. اگر استادان در منزل توان و امکانات برگزاری کلاس را نداشته باشند، می‌توانند درخواست خود را برای تشکیل کلاس در یکی از این کلاس‌ها را اعلام و ما امکانات لازم را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

انتهای پیام

کد خبر: 1064056

وب گردی

وب گردی