هم‌تیمی مجید حسینی از ترس کرونا، قراردادش با ترابزون اسپور را فسخ کرد

بازیکن نیجریه‌ای تیم فوتبال ترابزون اسپور از ترس ابتلا به کرونا، عطای بازی در این تیم را به لقایش بخشید و خاک ترکیه را ترک کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از ESPN، جان اوبی میکل هافبک نیجریه‌ای تیم فوتبال ترابزون اسپور که مجید حسینی نیز در آن توپ می‌زند، به نشانه اعتراض به تداوم بازی‌های سوپرلیگ ترکیه در بحبوحه شیوه ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان، ترکیه را ترک کرد.

ترابزون اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که جان اوبی میکل که سال گذشته به این تیم پیوست و تا ماه می 2021 هم قرارداد دارد با کسب مجوز از مسئولان باشگاه اقدام به ترک ترکیه کرده و به این ترتیب قرارداد فی‌مابین آنها به صورت دوجانبه فسخ شده است.

بازیکن سابق چلسی روز شنبه هفته جاری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته بود: از فوتبال چیزهای مهمتری هم در زندگی وجود دارد. من اینجا راحت نیستم و نمی‌خواهم در این وضعیت دیگر فوتبال بازی کنم. همه باید الان در خانه و کنار خانواده‌ها و عزیزان‌شان باشند. در چنین برهه حساسی که دنیا به تلاطم افتاده است، فصل باید تعلیق شود.

در حالی که در اروپا تمامی لیگ‌های بزرگ از جمله، سری A، لالیگا، لیگ برتر انگلیس، بوندس‌لیگا و لوشامپیونه و حتی رقابت‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به حالت تعلیق در‌‌‌آمده‌اند و یوفا نیز با تعویق یورو 2020 موافقت کرده است، مسئولان فوتبال ترکیه هنوز پشت درهای بسته اقدام به برگزاری بازی‌ها می‌کنند.

شیوع کرونا در سراسر دنیا تا کنون 190 هزار نفر را مبتلا کرده و باعث مرگ هفت هزار و 500 نفر شده است.

کد خبر: 1064067

وب گردی

وب گردی