دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تلاش استادان و معلمان تقدیر کرد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی از تلاش استادان و معلمان در روز‌هایی که کشور درگیر شیوع ویروس کرونا بوده و چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگاه داشته اند، تقدیر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی از معلمان مدارس و استادان دانشگاه‌ها که در روز‌هایی که کشور درگیر شیوع ویروس کرونا است چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگاه داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

در بخش ابتدایی این پیام آمده است: تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، موجب نشد تا تعلیم و تعلم در ایران عزیز تعطیل شود و استمرار جریان مبارک علم‌آموزی در کشور، مرهون فرهنگیان و دانشگاهیان عزیز و بزرگوار است. درود بر معلمان و استادان گرامی که در روز‌های تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها دلسوزانه و مشفقانه و با گذشت از اوقات فراغت خود چراغ تعلیم و تعلم را روشن نگاه داشتند و بدون شک ملت قدرشناس ایران، این تلاش‌ها را با دیده سپاس و احترام می‌نگرد و قدردان معلمان و استادان است که با احساس مسئولیت نگذاشتند چرخه علم‌آموزی کم فروغ شود.

در پیام عاملی بیان شده است: تلاش موفقیت آمیز از آنجا ناشی می‌شود که ریشه همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها در استمرار جریان تعلیم و تعلم و حل مسائل اساسی کشور و معلمین و اساتید توانمند، متخصص، مومن، مسئولیت پذیر و دلسوز است که به صورت خستگی ناپذیر صحنه دانش پروری را شاداب و شکوفا می‌کنند. جامعه علمی کشور از هوش و خلاقیت همراه با سازگاری اندیشمندانه با شرایط متفاوت برخوردار است و به خوبی آزمون خود را در بهره گیری از عقلانیت سیستمی و استفاده مفید از فنآوری‌های جدید با موفقیت به ثمر رساندند. همین جا لازم می‌دانم از سرکار خانم شهیمه صفایی معلم بزرگوار گیلانی که در سن ۶۷ سالگی صمیمانه و بدون هیچ تکلفی در سنگر آموزش ادای وظیف می‌کنند و از امکانات فنآوری‌های جدید به خوبی و موثر استفاده می‌کنند، تشکر خاص داشته باشم.


در بخش پایانی این پیام آمده است: همچنین از تلاش‌های مدبرانه وزیر محترم آموزش و پرورش، جناب آقای حاجی میرزایی، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، جناب آقای دکتر غلامی و وزیر محترم و خستگی ناپذیر بهداشت و درمان، آقای دکتر نمکی و جناب آقای دکتر ستاری معاونت علم و فناوری رئیس جمهوری تشکر و قدردانی ویژه دارم و از خدای سبحان برای همه کارگزاران علم و دانش سالی سراسر نعمت و رحمت همراه با سلامتی و موفقیت را آرزومندم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064120

وب گردی

وب گردی