تلاش‌های مجموعه پژوهش و فناوری کشور در ارتقای دستاورد‌های علمی قابل تقدیر است

وزیر علوم در نامه‌ای به معاون پژوهش و فناوری این وزارتخانه از تلاش‌های وی و تمامی مجموعه پژوهش و فناوری کشور در استمرار و ارتقای دستاورد‌ها و داشته‌های علمی قدردانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری این وزارتخانه از تلاش‌های وی و تمامی مجموعه پژوهش و فناوری کشور در استمرار و ارتقای دستاورد‌ها و داشته‌های علمی و فناورانه علیرغم چالش و تنگنا‌های نظام سلطه قدردانی کرد.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: مایه افتخار و مباهات است که به‌رغم تمامی چالش‌ها و تنگنا‌هایی که از طرف نظام سلطه برای منکوب کردن و به حاشیه بردن جنبش علم و فناوری کشور عزیزمان انجام می‌گیرد همچنان شاهد دستاورد‌ها و داشته‌های تحسین‌برانگیزی هستیم که مورد گواهی و تأیید مجامع علم‌سنجی جهان است.

وزیر علوم در این نامه عنوان کرد: خوشبختانه، در سال جاری، هنگام تقدیم گزارش فعالیت‌ها و آنچه در چند سال اخیر حاصل شده به محضر مقام معظم رهبری، ایشان پیشرفت‌های گزارش‌شده را بسیار خوب دانسته‌اند و رئیس جمهور محترم نیز دستاورد‌های حاصل‌شده را تقدیر کرده‌اند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: فرصت مغتنمی است تا تلاش و همت جناب‌عالی، دکتر کشمیری، رؤسای محترم دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و تمامی همکاران عرصه پژوهش و فناوری را تحسین کنم که خود به منزله تحسین و گرامی داشتن جایگاه علم و اندیشه است. بر این باوریم که قدر دانستن و حرمت نهادن به تلاش و جوشش‌های افرادی که در مسیر تعالی دانایی و توانایی علمی توان خود را به کار گرفته و عمر گرانمایه خود را به دور از هر هیاهوی ناصواب و بی‌مایه صرف می‌کنند کاری است شایسته؛ زیرا چراغی فرا راه اعضای جوان خانواده بزرگ نظام علمی و پژوهش و فناوری کشور می‌افروزد که خواستن توانستن است را به نمایش می‌گذارد و نشان می‌دهد که با تلاش مستمر می‌توان در گرداب ناملایمات و مرارت‌های پرشمار همچنان شاهد درخشش و رویش‌های تازه و تازه‌تری بود.

در بخش پایانی این نامه آمده است: وظیفه خود می‌دانم که تلاش و همّت کلیه عزیزان عرصه علم و پژوهش را ارج نهم و برای جناب‌عالی که با اعتماد به نفس، حُسن خلق، و امیدآفرینی تمامی مساعی خود را در نیل به اهداف توسعه علمی کشور صرف می‌کنید از درگاه ایزد منّان تندرستی، سرفرازی و کامیابی را آرزو کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064121

وب گردی

وب گردی