Galaxy S20 Plus ویژه المپیک معرفی شد

سامسونگ نسخه ویژه بازی های المپیک توکیو Galaxy S20 Plus را معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سامسونگ از سال 1998 یکی از بزرگترین حامیان بازی های المپیک بوده و نسخه‌های ویژه ای از پرچمداران خود را به ورزشکاران المپیک اهدا می کند. سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس نسخه المپیک نسخه جدیدی است که امکاناتی اضافه و در تعداد محدودی ویژه المپیک تولید می شود.

Samsung Galaxy S20 Plus Olympic Edition

المپیک تابستانی 2020 اگر به دلیل ویروس Corona به تعویق نیافتد، از 24 ژوئیه تا 9 آگوست در توکیو برگزار می شود. سامسونگ که تا سال 2028 به حمایت مالی المپیک ادامه خواهد داد، این تلفن را از طریق Docomo، یکی از اپراتورهای مخابراتی در ژاپن، برای فروش عرضه کرده است.

این گوشی به رنگ طلائی مات، دارای 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. جدا از رنگ، هیچ تفاوتی در طراحی وجود ندارد. در پشت دستگاه آرم المپیک تابستانی توکیو 2020 و اپراتور مخابراتی یعنی Docomo قرار دارد.

قیمت این گوشی 1050 دلار تعیین شده و کاربرانی که مایل به خرید دستگاه هستند می توانند از طریق وب سایت Docomo پیش سفارش دهند. اگر ویروس کرونا ، که در صدر اخبار اصلی جهان قرار دارد، تا ماه ژوئیه کنترل نشود ، ممکن است المپیک 2020 توکیو نیز همانند جام ملت های اروپا به تعویق بیفتد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064144

وب گردی

وب گردی