عباس سرخاب: پول تنها حلال مشکلات نیست

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: انصافا در سالهای قبل پول کمی به استقلال تزریق نشده اما مدیریت خوبی بر این پول ها صورت نگرفته تا امروز شرایط تیم بحرانی باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از مهر، عباس سرخاب اظهار داشت: می‌دانم تبریک گفتن بابت عیدی که مردم نگرانی های زیادی دارند مناسبت ندارد. اما دوست دارم لااقل مردم با یاد آوری عید در دل های خود قدری از آلام و دردهایی که دارند بکاهند. لذا عید را به همه هموطنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم همه دردهایی که در سال ۹۸ داشتند در سال ۹۹ تبدیل به شادی شود.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص شرایط این تیم بیان داشت: استقلال امروز روی قله مشکلات ایستاده و نگرانی منِ پیشکسوت سقوط این تیم از قله است. اتفاقی که امیدوارم هرگز شاهد آن نباشم. اما واقعاً این نگرانی را دارم.

وی بیان داشت: اینکه امروز ما با مشکلات زیادی در فضای فوتبال دست و پنجه نرم می‌کنیم ریشه‌اش در مشکلات مالی و مدیریتی است. مشکلات مالی خود حاصل سوء مدیریت مالی بوده است. انصافاً در سالهای گذشته پول خوبی به تیم تزریق شده اما مدیریت خوبی بر این پول صورت نگرفته است. فکر می کنم با مدیریت بهتر مالی می شد کاری کرد که استقلال امروز دچار این شرایط حاد نباشد.

سرخاب با بیان این نکته که باید در انتخاب مدیر جدید برای مجموعه باشگاه استقلال دقت بیشتری صورت پذیرد اضافه کرد: نمی دانم قرار است مسئولیت اداراه این باشگاه به چه فردی واگذار شود. اما امیدوارم مدیر جدید شرایط لازم را برای اداره باشگاه داشته باشد. این باشگاه با تعداد هواداری که دارد سرمایه ملی برای کشور محسوب می شود و وزارت ورزش باید در حفظ این سرمایه ملی همت ورزد.

مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص شرایط این تیم در سال ۹۸ بیان داشت: استقلال در این سال بالا و پایین زیاد داشت. افت و خیز زیادی از تیم در سال ۹۸ دیدیم. گاهی این تیم را در اوج می دیدیم و گاهی هم در افت. هرچند روزهای خوب فنی زیادی از تیم دیدیم اما در سال ۹۸ هم مثل خیلی از سالهای گذشته درست وقتی که باید ثمره روزهای خوش را می دیدیم، اتفاقات ناخوشایندی می‌افتاد که کام هوادار استقلال را تلخ می کرد. امیدوارم در سال ۹۹ شاهد چنین اتفاقاتی برای تیم نباشیم.

کد خبر: 1064159

وب گردی

وب گردی