اتاق تعامل مجازی دانشگاه تهران برای مقابله با کرونا راه اندازی شد

به منظور بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها و تخصص‌های خانواده دانشگاه تهران، اتاق تعامل مجازی «مسئولیت اجتماعی دانشگاه تهران در قبال شرایط بعد از شیوع ویروس کرونا» راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران در خصوص عضویت در اتاق تعامل مجازی مسئولیت اجتماعی دانشگاه تهران در قبال شرایط بعد از شیوع ویروس کرونا، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با گسترش شیوع کرونا، بخش‌های مختلف کشور مخصوصاً قشر آسیب پذیر دچار مشکل شده‌اند. در این برهه، با توجه به وضعیت کشور، توجه دنیا به ایران و به دنبال آن دانشگاه تهران جلب شده است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور برخورد عالمانه با این موضوع را در سرلوحه فعالیت خود قرار داده است و با استفاده از تخصص خانواده دانشگاه، سعی در یافتن راه‌حل و کمک خواهد کرد. در این راستا خوشه‌های مختلف فکری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی و… و همچنین هسته‌های علمی و پژوهشی فعال شده‌اند. به منظور بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها و تخصص‌های خانواده دانشگاه (اعم از هنری، فکری، علمی، فرهنگی، پژوهشی) اتاق تعامل مجازی «مسئولیت اجتماعی دانشگاه تهران در قبال شرایط بعد از شیوع ویروس کرونا» راه‌اندازی شده است.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: از شما عضو خانواده دانشگاه تهران دعوت می‌شود با کلیک بر روی لینک (https://net.ut.ac.ir/course/view.php?id=135) به عضویت این اتاق اقدام کنید. برای لاگین می‌توانید از اکانت دانشگاه تهران یا اکانت گوگل و یا ایجاد اکانت جدید استفاده کنید. بر اساس دسته بندی‌های موجود، نظرات تخصصی خود را در شبکه اجتماعی مرتبط ارسال کنید. دانشگاه پس از دسته‌بندی پیشنهادها اقدام خواهد کرد و موضوع‌ها را به اطلاع مسئولان و مردم خواهد رساند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1064219

وب گردی

وب گردی