اجتناب از سفرهای نوروزی و تردد غیر ضروری در سطح شهرها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی ضمن فرا رسیدن عید نوروز از مردم خواست از سفرهای نوروزی و تردد غیر ضروری در سطح شهرها اجتناب کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، سید محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

در پیام آقامیری آمده است: فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه های پر فضیلت رجب و شعبان را به همه آحاد ملت ایران به ویژه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی برای همه مردم سرزمینم ایران باشد.

در ادامه این پیام آمده است: در آستانه بهار طبیعت، اینجانب از همه عزیزان دانشگاهی که در طول یکسال اخیر برای ارتقای کیفی امور مختلف آموزش، پژوهش، فرهنگ و دیگر حوزه های دانشگاهی در واحد های استان تهران برای فرزندان این مرز و بوم تلاش مستمر داشته اند سپاسگزاری می‌کنیم.

آقامیری در این پیام با اشاره به شیوع ویروس‌کرونا تاکید کرده است: اکنون که متاسفانه بسیاری از هموطنان ما به دلیل شیوع ویروس کرونا از خانه خود دور هستند؛ آنانکه در بستر بیماری هستند، برخی نیز به عنوان مدافعان سلامت در حال خدمت هستند و نیز خانواده‌هایی که داغدار شدند؛ بنده ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و خداقوت به مدافعان سلامت و دعای بهبودی بیماران حاضر، امید دارم با همکاری و اتحاد همه مردم و با رعایت بهداشت فردی، ماندن در خانه، اجتناب از سفرهای نوروزی و عدم تردد غیر ضروری در سطح شهرها بتوانیم بار دیگر در جبهه ای دیگر سند افتخار پیروزی را به نام کشور ایران رقم بزنیم و بر ویروس کرونا غلبه کنیم.

از زمان شیوع این ویروس تمامی نهادها و سازمانهای کشور به ویژه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تمام توان علمی و احساس مسئولیت اجتماعی خود با هدف مهار و غلبه بر ویروس منحوس کرونا صادقانه تلاش کردند.

دربخش پایانی این پیام آمده است: فرصت را مغتم می‌دارم و از کادر درمان و پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران که با تلاش‌های شبانه روزی در جبهه سلامت کشور حضوری چشمگیر داشته اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064226

وب گردی

وب گردی