هیاهو در فوتبال اروپا؛ چاشنی چند بمب نقل و انتقالاتی کشیده شد/ جنجال های کرونا ادامه دارد..

با بسته خبری فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

رسمی؛ تست کرونای پائولو مالدینی و پسرش مثبت شد

طی روزهای گذشته تست کرونای چند بازیکن حاضر در سری آ از جمله سه ستاره باشگاه یوونتوس یعنی دانیله روگانی، بلیز متویدی و در آخر پائولو دیبالا مثبت شد تا نگرانی ها به اوج خود برسد. باشگاه میلان نیز به شکل رسمی اعلام کرد که اسطوره و مدیر فنی حال حاضر این باشگاه یعنی پائولو مالدینی به ویروس کرونا مبتلا شده است. همچنین تست کرونای پسر او یعنی دنیل مالدینی نیز مثبت شده تا بدشانسی های این اسطوره باشگاه میلان و فوتبال ایتالیا تکمیل شود.

سرمربی سابق یووه، جانشین توخل در psg؟

یکی از تیم‌هایی که بارها شایعه حضور آلگری در آن مطرح شده، پاری سن ژرمن است. این تیم فرانسوی در فصل جاری با سرمربی آلمانی خود یعنی توماس توخل نتایج خوبی کسب کرده و در حال حاضر علاوه بر صدرنشینی در لیگ یک فرانسه، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرده است. اما با وجود فاصله نسبتاً زیادی که تا پایان فصل باقی مانده فوت مرکاتو در گزارشی مدعی شده که مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال جایگزینی برای سرمربی آلمانی خود یعنی توماس توخل هستند. این منبع همچنین مدعی شده که سرمربی سابق یوونتوس یعنی ماکسیمیلیانو آلگری جدی ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت psg خواهد بود.

مرگ یکی از اقوام ستاره رئال به خاطر ویروس کرونا

به گفته برادر ناچو فرناندز یکی از اقوام سالخورده ستاره رئال مادرید به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است. بیش از هزار نفر در اسپانیا جان خود را به دلیل همین موضوع از دست داده‌اند و مادرید نیز یکی از شهرهایی به حساب می‌آید که بیشترین میزان ابتلا به کرونا در دنیا را به ثبت رسانده است.

رسمی؛ تست کرونای پائولو دیبالا مثبت شد

به گفته برخی رسانه های معتبر، علاوه بر دیبالا تست کرونا برای نامزد او‌ نیز مثبت شده تا بدشانسی ها برای این ستاره ۲۶ ساله تکمیل شود. لازم به ذکر است که پائولو دیبالا خودش این موضوع را با قرار دادن پست در صفحه اینستاگرام تایید کرده است. مثبت شدن تست کرونای دیبالا قطعاً نگرانی ها را برای یوونتوس و سری آ به اوج خود خواهد رساند زیرا این امکان وجود دارد سایر بازیکنان یوونتوس هم درگیر این بیماری شده باشند؛ اتفاقی که می تواند ضربه بزرگی به پیکره این باشگاه تورینی وارد کند.

آغاز مذاکرات یونایتد برای جذب ستاره اتلتیکو مادرید

وضعیت نه چندان خوب توماس لمار باعث شده که شایعات زیادی درباره جدایی او از اتلتیکو مادرید در تابستان پیش رو به گوش برسد. اخیرا گفته شد که تاتنهام و ژوزه مورینیو به دنبال جذب این ستاره فرانسوی هستند. حالا به نظر می رسد که منچستریونایتد نیز وارد رقابت برای جذب این بازیکن ۲۴ ساله شده است. همچنین گفته شده که هفته گذشته مسئولان منچستریونایتد مذاکرات را برای جذب ستاره فرانسوی منچستریونایتد با نمایندگان این بازیکن آغاز کرده اند.

انتظار بیشتری از گریزمان در بارسلونا داشتم

ریوالدو معتقد است آنتوان گریزمان برای پیشرفت بیشتر در ترکیب بارسا باید با تعهد بیشتری در میدان ظاهر شود. در همین خصوص ریوالدو گفت: "از بازیکنی که موفق به فتح جام جهانی شده و به بازی کردن در لالیگا نیز عادت داشته است، انتظار بیشتری وجود داشت. خصوصا من در این فصل انتظار داشتم گریزمان بازیکن تاثیرگذارتری باشد، زیرا فیلیپ کوتینیو که نوکمپ را ترک کرده و لوییس سوارز و عثمان دمبله نیز که مصدوم هستند. اولین فصل گریزمان من را به یاد کوتینیو می اندازد. ما باید منتظر باشیم تا گریزمان کمی بیشتر با بارسلونا، سبک و سیستم تاکتیکی این باشگاه سازگار شود. گریزمان از کیفیتی برخوردار است که بتواند سطح خوبی از خود در ترکیب بارسلونا ارائه دهد. گریزمان برای رسیدن به بهترین سطح خود و تبدیل شدن به یک بازیکن سرنوشت ساز در برنامه های کیکه ستین باید تبدیل به بازیکنی متعهدتر شود."

جان سالم بدر بردن مادر رونالدو از سکته مغزی

بعد از منتشر شدن خبر سکته مغزی مادر رونالدو، طرفداران این بازیکن نسبت به این موضوع ابراز تاسف کردند؛ موضوعی که باعث شد خود این بازیکن نیز نسبت به این پیام ها واکنش نشان دهد و در همان زمان بگوید: " از همان پیام های شما به خاطر نگرانی تان برای مادرم سپاسگزارم. او در حال حاضر در بیمارستان وضعیت بهتری دارد و باید از پزشکان به خاطر همین موضوع تشکر کنم. مادر رونالدو حالا از بیمارستان مرخص شده و به نظر می رسد که وضعیتش کاملا خوب است. او با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود در این باره اطلاع رسانی کرد. در بخشی از صحبت‌های مادر رونالدو آمده است: " با تشکر از همه به خاطر حمایت و محبت شان. روزهای سخت را پشت سر گذاشتم اما نتیجه پیروز شدن بود. اکنون در خانه هستم و محبت خانواده و انرژی خوب من را احاطه کرده است."

اقدام جالب سیتی و یونایتد برای مقابله با کرونا

با افزایش شیوع این ویروس در کشور انگلیس مردم این کشور به شکل گسترده ای راهی فروشگاه ها شدند تا نیازهای خود را برای دوران خانه ماندن برطرف کنند و همین موضوع باعث شده که فروشگاه های مختلف انگلیس با مشکل تامین نیاز های مردم روبرو شوند. حالا و در همین رابطه دو باشگاه شهر منچستر یعنی منچستر یونایتد و منچستر سیتی دست به اقدامی جالب و البته تحسین برانگیز زده اند. این دو باشگاه با اهدای مبلغ ۱۰۰ هزار پوند به کارخانه های مواد غذایی در شهر منچستر به آنها برای تامین نیازهای مردم کمک کرده‌اند.

صلاح و مانه به رئال مادرید نخواهند رفت

در ماه های اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال ستاره های بزرگ لیورپول از جمله سادیو مانه یا محمد صلاح به لالیگا و خصوصا رئال مادرید منتشر شده است. اما استیو مک منمن مدعی شد رئال مادرید در ماه های اخیر سرمایه گذاری های کلانی انجام داده و رقم خوردن چنین انتقال هایی در این شرایط منطقی نمی باشد. استیو مک منمن گفت: "هر دو تیم بزرگ اسپانیایی می خواهند دوباره مسیر جدیدی را شروع کرده و چند بازیکن جدید را به ترکیب اضافه کنند، زیرا هم بارسلونا و هم رئال مادرید امسال ناامیدکننده بوده اند و قصد دارند تغییراتی در ترکیب ایجاد کنند. با وجود این من فکر نمی کنم هیچ شانس و احتمالی در مورد رفتن سادیو مانه و یا محمد صلاح به رئال مادرید یا بارسلونا وجود داشته باشد."

هشدار اینتر به بارسلونا؛ فقط پول نقد!

نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد نراتزوری علاقه ای به مبادله لائوتارو با بازیکنان بارسلونا نداشته و فقط با پول نقد حاضر به فروش این بازیکن خواهد شد. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد تمایل بارسلونا به ورود بازیکنانی چون آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ، نلسون سمدو و حتی اخیرا عثمان دمبله به این معامله برای کم کردن قیمت انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ شده است، اما اینتر حاضر به چنین توافقی با بارسا نیست و احتمالا تیم اسپانیایی چاره ای جز پرداخت بند آزادسازی 111 میلیون یورویی برای خرید لائوتارو ندارد.

کد خبر: 1064248

وب گردی

وب گردی