پیام تسلیت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگله آزاد در پی درگذشت حجت‌الاسلام صالحی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی درگذشت معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام محمد مهدی صالحی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها را تسلیت گفت.

در متن پیام کلانتری آمده است: مصیبت در گذشت برادر بزرگوار حجت الاسلام و المسلمین آقای صالحی معاون محترم فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها موجب تأثر و تأسف اینجانب و همه همکاران شد.

در ادامه این پیام آمده است: بی گمان تلاش های خالصانه ایشان که سال ها در عرصه فرهنگی دانشگاهها به خدمت مشفقانه به نسل جوان فرهیخته کشور مشغول بوده اند ذخیره ای از اجر و پاداش الهی را برای آن مرحوم در پیشگاه خداوند کریم پدید آورده است که موجب شادی و تعالی روح آن مرحوم در سرای باقی خواهد بود.

در‌انتهای این پیام آمده است: اینجانب به نمایندگی از خود و تمام همکاران فرهنگی و دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی با تسلیت این مصیبت به خانواده محترم و بازماندگان ایشان ، از پیشگام خداوند بزرگ برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌کنم..

انتهای پیام/

کد خبر: 1064254

وب گردی

وب گردی