دادستانی با تحقیرکنندگان نام سال برخورد کند

کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران درباره هتک حرمت و تحقیر نامگذاری سال بیانیه‌ای خطاب به دادستان تهران صادر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران درباره هتک حرمت و تحقیر نامگذاری سال بیانیه‌ای خطاب به دادستان تهران صادر کردند.

در‌ابتدای این بیانیه خطاب به دادستان تهران آمده است: همانگونه که مستحضرید قریب بیست سال است که سنت حسنه «نامگذاری سال» با تشکیل کمیته ای علمی و اخذ نظرات کارشناسی متخصصان حوزه های مختلف و تحلیل جمیع شرایط جامعه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف ایجاد همبستگی ملی و وحدت رویه در ارگان‌ها و نیز تبدیل و تبلیغ یک گزاره اساسی به فرهنگ عمومی برای برون رفت جامعه از مشکلات طراحی و در زمان آغاز تحویل سال و ضمن پیام سال به عنوان «راهبرد سال» به جامعه ابلاغ می‌شود. وظیفه کلیه دستگاههای تبلیغی و نیز مدیران ارگانهای دولتی تبلیغ و عملیاتی کردن آن بوده است.

در‌ادامه این بیانیه آمده است: همگی این پیامها با دمیدن روح امید، ایجاد انگیزه برای پیشرفت و تعالی جامعه و با رویکردی کلان نگر و در جهت تقویت قدرت ملی ایرانیان بیان شده اند. اگر چه در عمل اراده یا موفقیت دستگاهها در عملیاتی کردن این پیامها قابل بررسی و کنکاش علمی است اما حراست از این پیام در گام اول، و تلاش برای عملیاتی کردن آن در مرحله بعد وظیفه ملی و انقلابی ماست. متاسفانه در سال جاری و بلافاصله بعد از ابلاغ سال «جهش تولید» کلیپی توسط یکی از سلبریتی های هنری و بازیگر سینما و تلویزیون -که با پول بیت ‌المال و عرصه‌ای که تلویزیون در اختیار ایشان گذاشته به شهرت رسیده است- بنام آقای امیر نوری در جهت تمسخر و تحقیر توان ملی، در جهت جهش تولید منتشر و مرتب در میان جوانان بازنشر می‌شود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما اساتید بسیجی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران، ضمن محکوم کردن این حرکت شنیع، از شما به عنوان دادستان و مدعی العموم تقاضامندیم با دستورچنین افرادی را که در شرایط تحریم اقتصادی و انواع مشکلات و بلایای طبیعی و درست در زمان جانفشانی مدافعان سلامت در بحران کرونا به استخفاف ملت ایران مشغول شده‌اند شناسایی و با آنان حسب قانون برخورد کنید و گزارش این برخورد را در رسانه ها بطور علنی به ملت ارائه فرمایید. بدون تردید این اقدام اگر نادانسته هم انجام شده باشد آب ریختن به آسیاب دشمن است و باید از این اقدام و اقدامات مشابه جلوگیری شود. ما منتظر برخورد انقلابی دادستانی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064286

وب گردی

وب گردی