کشف انبار احتکار مواد ضدعفونی کننده در بلوار اندرزگو

جانشین رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه برخورد با احتکار اقلام بهداشتی و تخلفات این حوزه در ایام نوروز ادامه دارد، از کشف انبار احتکار اقلام ضدعفونی کننده در شمال پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ ذوالفقار برفر گفت: در تاریخ یکم فرودین ماه خبری مبنی بر احتکار کالاهای ضدعفونی کننده در انبار یک واحد مسکونی در شمال تهران به ماموران پلیس اطلاع داده شد که با بررسی موصوع مشخص شد گزارش واصله صحیح است.
وی با بیان اینکه در همین راستا مجوزهای قضایی برای برخورد با متخلفان اخذ شد، گفت: در تحقیقات ماموران مشخص شد فردی با اجاره انبار یک واحد مسکونی در حوالی بلوار اندرزگو در شمال تهران مقادیری مواد ضدعفونی غیرمجاز را دپو و جمع آوری کرده تا در فرصت مناسب به چند برابر قیمت در بازار عرضه کند.
برفر با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: ماموران در بازرسی از این انباری 360 لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده ، 660 اسپری با مارک و برند شرکت های خارجی و تعداد زیادی لیبل و برچسب را کشف و ضبط کردند.
جانشین پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارزش ریالی اقلام مکشوفه را بالغ بر 100 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این فرد با پرونده تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد و اقلام مکشوفه نیز به نماینده دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.
وی تاکید کرد: برخورد با احتکار اقلام بهداشتی و تخلفات در این حوزه در ایام نوروز نیز با قوت ادامه خواهد داشت.

ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1064288

وب گردی

وب گردی