سوءتفاهم بین سرمربی تیم ملی و دستیارش/ لایو استراماچونی با استقلالی‌ها/ خبر خوش رئیس AFC به فدراسیون‌های آسیا

با بسته خبری فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

استراماچونی: بازیکنان استقلال را عصبانی کردند و 4 گل زدیم

آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال شب گذشته در یک لایو اینستاگرامی با خبرنگار وبسایت کالچو مرکاتو صحبت کرد. گزیده ای از صحبت های او در این لایو را بخوانید:

*ایران چیزهای بسیار زیادی برای من داشت، استقلال یک ماجرای مهم بود که با سختی آغاز شد.در بازی های خانگی 100 هزار تماشاگر داشتیم من تا به‌حال تجربه مستقیمی از این همه طرفدار نداشتم.

*بعد از یکی از بازی ها می‌خواستیم تمرین کنیم که دیدیم زمین تمرین قفل شده و بهانه هم بارش باران بود و حتی زمین دوم تمرین هم در دسترس نبود و نتوانستیم تمرین کنیم. من یک عصبانیت مثبت و به موقعی در بازیکنان را دیدم که باعث شد 4-2 برنده مسابقه شدیم. این مسابقه انقلابی ما بود که تیم را زیرورو کرد.

*برای من یک بازار خیلی خوب در آسیا به وجود آمد و پیشنهادات مختلفی هم از ایران رسید. اگر بازگشت به ایران اتفاق بیفتد فقط استقلال خواهد بود، من می‌خواهم مربیگری کنم و تجربه حضور در آسیا بسیار مهم است و حالا باید ببینیم چه می‌شود.

*از یک تیم غیر ایرانی که در چمپیونزلیگ آسیا هست هم پیشنهادی برای من آمده اما بعد از ماجرای کرونا آن را بررسی خواهم کرد.

خبر خوش رئیس AFC به فدراسیون‌های آسیا

شیخ سلمان رئیس کنفدارسیون فوتبال آسیا در رایزنی های خود با روسای فدراسیون های فوتبال قاره کهن مدعی شد بحران کرونا ویروس باعث اتحاد بیشتر در این قاره شده است. او که در یک ماه گذشته با برگزاری نشست های مختلف با کارشناسان درصدد پیدا کردن راهی برای عبور از بحران کرونا ویروس برآمد حالا با ارسال نامه به فدراسیون های فوتبال در اقصی نقاط قاره آسیا از آنها خواست انگیزه خود را در این مبارزه از دست ندهند. رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشی از این نامه مدعی شد AFC مایل است به هر شکل ممکن از فدراسیون های مختلف پشتیبانی نماید از جمله پرداخت های مالی که به زودی بسته های حمایتی این کنفدراسیون به دست روسای فدراسیون های کشورهای مختلف خواهد رسید».

رادوشوویچ: هم زلزله داریم، هم کرونا!

بوژیدار رادوشوویچ درباره زلزلزله نسبتا شدید صبح امروز در شهر زاگرب کرواسی و شرایط خودش اظهار کرد: ما در حال حاضر شرایط خوبی داریم. شهری که من در آن هستم مشکلی ندارد. امروز صبح در شهر زاگرب زلزله آمد که ما در فاصله ۴۵۰ کیلومتری آن زندگی می‌کنیم.

او درباره بحران شیوع کرونا در اروپا هم گفت: کرونا در کرواسی هم هست، اما ما همه چیز را به خوبی کنترل می‌کنیم. البته متاسفانه تعداد مبتلایان اضافه می‌شود. در حال حاضر ۲۲۰ نفر در کرواسی و ۵-۴ نفر در شهر من به کرونا مبتلا شده‌اند.

از سال جدید میلادی AFC هم به ما پول نمی‌دهد

با توجه به تحریم‌ها و بلاک شدن حساب‌های بانکی ایران، از مدت‌ها قبل برای دریافت پاداش‌ها در بیشتر رشته‌های ورزشی در تورنمنت‌های مختلف ورزش ایران با چالش مواجه می‌شد. عمده این چالش‌ها مربوط به فوتبال بود که باعث شده تا پاداش‌های مربوط به جام جهانی نیز بعد از دو سال به حساب باشگاه‌های ایرانی واریز نشود و همچنین پرونده باشگاه استقلال و استراماچونی نیز به همین منظور با دردسر دیگری در خصوص پرداختی‌ها مواجه شد. ابراهیم شکوری، دبیرکل فدراسیون ایران در اینباره می‌گوید: این موضوع از ژانویه به ما اطلاع داده شده است. اکنون ای اف سی هم مانند فیفا با توجه به تحریم ها قادر نیست هیچ پولی به فدراسیون ایران پرداخت کند.

صبر کیا رحمتی به سر رسید

کیانوش رحمتی، هافبک سابق استقلال که اکنون به عنوان عضو کادرفنی گل ریحان در این تیم حضور دارد، در خصوص مشکلاتی که این باشگاه پشت سر می‌گذارد، گفت: نیم فصل اول را خیلی خوب شروع کردیم و هماهنگی خیلی خوبی مابین باشگاه، کادر و بازیکنان بود و مشخصه آن نیز بازی‌های خوبمان و نتایج فوق‌العاده ما بود که به صدرجدول نیز رسیدیم. نزدیک به نیم فصل دوم شدیم و باشگاه دچار یک سری مشکلات شد. پارسال یک موسسه خاصی بحث اسپانسری این باشگاه را داشت که ظاهرا امسال اسپانسر این تیم نشدند و هرچه به بازی‌ها نزدیک‌تر شدیم شرایط سخت‌تر شد و از آنجایی که مباحث مالی از بالا تامین نشده بود، مدیرعامل باشگاه نیز مجبور شده بود وعده و وعید بدهد.

صادقی: باندبازی مرا از استقلال دور کرد

امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال که تنها بازیکن این تیم محسوب می‌شود که سابقه دو بار حضور در جام جهانی را دارد، بابت اتفاقات و رفتاری که بعد از پایان فوتبالش در جمع آبی‌ها با او شده، گلایه‌مند است. او درباره گلایه‌اش بابت روزهایی پایانی حضورش در استقلال گفت: خیلی آرزو دارم که به آنها نرسیده‌ام، همیشه دنبال آرامش بودم ولی متاسفانه آرامشی که در خانواده دنبال آن بودم هرگز برایم به وجود نیامد، جنگی که برای اسمم کرده بودیم را خیلی ها زیر سوال بردند. با کارهای خودشان، با زیرآب زدن با دنبال بازوبند کاپیتانی بودن و چهره خوبی از من نشان ندادند. امیرحسین صادقی دوسال تمام بیرون از فوتبال، بی سروصدا بدون اینکه کسی خبر داشته باشد زندگی کرد ولی باز برای اسم استقلال و هوادار می‌جنگد. هواداری که به راحتی او را فراموش کرد انگار نه انگار که باسابقه ترین بازیکن تیم‌شان تنها یک اسم دارد که آن‌هم امیرحسین صادقی است. ۱۵ سال برای این تیم بازی کرده‌ام، ۵ قهرمانی دارم و تنها بازیکن استقلال هستم که از این تیم دو بار به جام‌جهانی رفته‌ام. توقع نداشتم اما خیلی مواقع به من بی‌مهری شد. هیچ کس نه از فدارسیون نه از باشگاه استقلال سراغی از من نگرفته است. حتی بسیاری از رفقای فوتبالی من نیز حالی از امیر حسین صادقی نپرسیدند. من متاسفانه قدرت لابی کردن ندارم پس همیشه باید در کناری بمانم و نظاره‌گر باشم. و در فوتبال ایران چیزی جز باند بازی و لابی وجود ندارد و همین مسائل به فوتبال ما ضربه زده است.

جلسه هیئت مدیره استقلال در عید نوروز

در روزهایی که هنوز تکلیف مدیرعامل باشگاه مشخص نشده است گفته می شود اعضای هیئت مدیره استقلال به زودی و در تعطیلات نوروز تشکیل جلسه خواهند داد تا در مورد مدیرعامل این باشگاه تصمیم گیری کنند. در حال حاضر سعادتمند از شانس زیادی برای رسیدن به پست مدیرعاملی استقلال برخوردار است، البته اگر تا روز جلسه هیئت مدیره معادلات تغییر نکند.

زلزله در زاگرب و وضعیت صادق محرمی

در حالی که تقریبا تمام کشورهای جهان درگیر مبارزه با شیوع ویروس کرونا هستند، ساعت ۰۹:۵۴ صبح امروز یکشنبه، زلزله‌ای نسبتا شدید زاگرب کرواسی را لرزاند که موجب ترس ساکنین این شهر و البته صادق محرمی، بازیکن ایرانی دینامو زاگرب شد.

صادق محرمی، مدافع ایرانی دینامو زاگرب کرواسی درباره وقوع این زلزله اظهار کرد: در حالی که در قرنطینه به سر می‌بریم، کاملا زلزله را احساس کردیم و وضعیت خیلی نگران کننده بود. خوشبختانه اوضاع خودم خوب است و مشکلی ندارم. امیدوار هستم برای دیگر مردم کرواسی و شهر زاگرب نیز مشکلی به وجود نیامده باشد.

سرمربی جدید ایران سوژه فاکس اسپورت

فاکس اسپورت در گزارشی از سرمربی جدید ایران به قطعی شدن رویارویی دوستانه تیم ملی با کرواسی بعد از فروکش کردن شیوع کروناویروس پرداخت. این رسانه از دراگان که پیش از این سابقه هدایت چند باشگاه لیگ برتری ایران را در کارنامه دارد به عنوان پنجمین کروات تاریخ نیمکت تیم ملی بعد از پوکله پوویچ، ایویچ، بلاژویچ و ایوانکوویچ نام برد و مدعی شد اسکوچیچ به عنوان وارث بدشانس ویلموتس کار سختی برای نجات ایران در دور اول مقدماتی جام جهانی 2022 پیش رو خواهد داشت.

اسکوچیچ: در خصوص وحید هاشمیان سوءتفاهم شد

دراگان اسکوچیچ طی گفتگویی درباره شرایطی که تحت تاثیر ویروس کرونا بر کشورها غالب شده، گفت: «بشر در حال حاضر در سراسر دنیا اوقات سختی را تحمل می‌کند و امیدوار هستم بعد از این ماجراها همه دریافته باشیم که در مقابل چیزهای اولیه‌ای مثل سلامت و زندگی نرمال، مسائلی مثل پول و ... که موجب اتفاقات خیلی بد در تمام دنیا می‌شود، چقدر کم ارزش است. امیدوار هستم بعد از این اتفاقات ما به خودمان بیایم، بهتر زندگی کنیم، مهربان‌تر باشیم، کمتر دروغ بگوییم و ... .»

او همچنین درخصوص موضوع وحید هاشمیان و بحث قطع همکاری با او و اشتباهی که در ترجمه اتفاق افتاده بود،پاسخ داد: «من درمورد آقای هاشمیان صحبت نکردم چون ایشان با تیم ملی در حال حاضر قرارداد دارد و چیزی که از زبان من مطرح شده بود، ناشی از یک سوء تفاهم بود و ایشان عضو کادر فنی تیم ملی ما هست.»

کد خبر: 1064295

وب گردی

وب گردی