دانشجویان دختردر پیشبرد اهداف انقلاب نقش به‌سزایی دارند

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: دختران دانشجوی بسیجی با آگاهی کامل به ارزش‌های انقلاب می‌توانند با تربیت نسل بعدی و خانواده در پیشبرد اهداف اجتماعی و فرهنگی نظام نقش به سزایی داشته باشند.

مینو اصلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره میزان مشارکت دانشجویان دختر در فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره اظهار کرد: دانشجویان دختر همان‌گونه که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند، در حفظ نظام و پیشبرد آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب و پیشرفت کشور در تمامی حوزه‌ها با حفظ عفافت اسلامی حضور پر رنگی داشتند.

وی با بیان اینکه دانشجویان دختر نقش مهمی در عملیاتی کردن سیاست‌های کلان انقلاب در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی دارند، گفت: دانشجویان دختر امروز مادران آینده کشور هستند، در نتیجه اگر به سیاست‌ها و ارزش‌های انقلاب آگاهی کامل داشته باشند با تربیت نسل بعدی و خانواده در پیشبرد اهداف اجتماعی و فرهنگی نظام نقش به سزایی دارند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی در بالاترین سطح فعالیت‌های خود قرار دارد، گفت: در حال حاضر اگر فعالیت‌های دانشجویان بسیجی را بررسی کنیم متوجه می‌شویم دختران هم‌پای پسران در عرصه‌های مختلف از جهادی گرفته تا سیاست و انتخابات در حال تلاش و فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان همکاری مناسبی با بسیج دانشجویی دارد، گفت: در حال حاضر دانشجویان دختر عضو دفاتر بسیج در دانشگاه‌های سراسر کشور تعامل خوبی با بسیج زنان دارند. به عنوان مثال در نقد و بررسی لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت زنان در برابر خشونت تعامل سازنده وجود داشت.

اصلانی با تاکید بر اینکه بسیج دانشجویی قشری از خانواده بسیج کشور است، گفت: در حال حاضر تمامی اقشار خانواده بزرگ دانشجویی تعامل سازنده باهم دارند و این اتحاد و همدلی رمز موفقیت بسیج در جامعه ایرانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064298

وب گردی

وب گردی