جشنواره‌های فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی پاییز ۹۹ برگزار می‌شود

سرپرست امور فرهنگی وزارت بهداشت از تعویق جشنواره های فرهنگی و هنری علوم پزشکی خبر داد و گفت: برنامه جشنواره های فرهنگی تغییر کرد و احتمالا در پاییز ۹۹ برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسن زائری لطف با اشاره به تعویق جشنواره‌های فرهنگی و هنری علوم پزشکی گفت: وزارت بهداشت در سال ۱۳۹۹ میزبان جشنواره نشریات دانشجویی تیتر و همچنین برگزار کننده جشنواره هنری سیمرغ است که به دلیل همه گیری ویروس کرونا با تاخیرهایی در برگزاری این برنامه ها مواجه می شویم.

وی افزود: پیش از این قرار بود که این برنامه ها در تابستان برگزار شود که پیش بینی می شود با وضعیت فعلی دانشگاه ها این برنامه ها به آبان ماه سال ۹۹ موکول شوند. این جشنواره ها با حضور دانشجویان برگزار می شود و به دلیل اینکه اکنون دانشجویان حضور ندارند برگزاری آن به تعویق می افتد.

سرپرست امور فرهنگی وزارت بهداشت از برگزاری برنامه هایی به منظور ثبت و مستند سازی فعالیت دانشجویان در حوزه کارزار مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: با برنامه «کپسول سه دقیقه ای» دانشجویان تجربه های موفق در حوزه های فرهنگی را تدوین می کنند. به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرده ایم که می توانند فیلم تجربه های موفق خود را برای وزارت بهداشت بفرستند.

وی بیان کرد: مسابقات مجازی از جمله در حوزه عکاسی و نشریات صوتی الکترونیکی را در دانشگاه های علوم پزشکی فعال کرده ایم.

زائری لطف اظهار کرد: مسابقات طراحی پوستر و اینفوگرافیک با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه طراحی و گرافیک و کرونا، بهداشت عمومی، کودکان، بهداشت فردی و سرمایه اجتماعی برگزار می شود که جزئیات آن به زودی اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل همه گیری ویروس کرونا دانشجویان علوم پزشکی درگیر بحث کرونا هستند و از همین رو تمامی فعالیت های فرهنگی به صورت تجمعی را تعطیل کرده ایم.

سرپرست امور فرهنگی وزارت بهداشت از برگزاری مستند سازی در قالب مسابقه عکاسی خبر داد و گفت: بانک مستند به منظور ثبت فعالیت های دانشجویان ایجاد می شود. همچنین به دانشجویان گفته شده که کلیپ های محتوایی در زمینه آموزش و پیشگیری تهیه کنند. همچنین دانشجویانی که در کانون های فرهنگی در مستند سازی قوی هستند فعالیت های خط مقدم کادر درمان را به تصویر بکشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064302

وب گردی

وب گردی