ادامه بارش برف و باران در اکثر جاده هادر چهارمین روز از بهار

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی سومین روز فروردین ماه گفت: بارش باران و برف در اکثر جاده های کشور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: بارش برف در اکثر محورهای استان های همدان و کهکیلویه وبویر احمد و ارتفاعات محورهای کیاسر-سمنان و هراز، فیروزکوه و کرج-چالوس ادامه دارد.

وی افزود: همچنین درمحورهای قزوین –رشت گردنه کوهین ، قزوین –همدان گردنه آوج ، بوئین زهرا-ساوه گردنه هجیب در استان قزوین، محورهای سمنان –دامغان، سمنان –فیروزکوه و شهمیرزاد –کیاسر در استان سمنان، محورهای دلیجان-اصفهان، اراک –توره ، ساوه –بوئین زهرا و ساوه –همدان در استان مرکزی، محورهای داران –الیگودرز، گلپایگان –خمین در استان اصفهان، محورهای شیراز-مرودشت ، شیراز-سپیدان و شیراز-کازرون در استان فارس شمال، محور اشکورات در استان گیلان و محور ماهدشت-اشتهارد در استان البرز برف می بارد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به بارش باران در جاده ها اشاره کرد و گفت: بارش باران در اکثر محورهای استان های خراسان رضوی، سمنان، البرز، مازندران، مرکزی، لرستان و قم ادامه دارد.

وی افزود: در ارتفاعات استان همدان ، محورهای فیروزکوه و هراز در استان های مازندران و شرق تهران و محورهای بوئین زهرا-ساوه ، قزوین –همدان در استان قزوین کولاک گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در جاده های کشور ترافیکی گزارش نشده و محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064303

وب گردی

وب گردی