همه چیز درباره قرارداد دیاباته با استقلال/ توهین خبرنگار سعودی به باشگاه‌های ایران در آسیا/ ترفند یک پرسپولیسی بانفوذ برای حل مشکلات قرمزها

با بسته خبری فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

خطیر پاسخ ستاره استقلال را داد

امیرارسلان مطهری یک پست در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در آن به نوعی صحبت‌های علی خطیر درباره خودش را تکذیب کرد. خطیر هم بیکار ننشست و با یک استوری به حرف‌های ستاره این روز‌های استقلال واکنش نشان داد و نوشت: «اول بذار سر فرصت غوره بشی بعد اشاالله خدا کمکت میکنه سر فرصت مویر میشی.. مشکل از تو نیست پسرجان مشکل اینه که الان باشگاه بی صاحاب شده و تویی که دو روز نیومدی استقلال جرات میکنی بر علیه مدیران قبلی و فعلی پست بذاری»

داوری در سال ۹۸ دو مشکل بزرگ داشت

داود رفعتی رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: دو مشکل داوری ما در سال ۹۸ اول بی انگیزگی برخی داوران بزرگ و دوم بی تجربگی در مدیریت داوری کشورمان بود. متاسفانه از هفته اول لیگ نوزدهم شاهد اشتباهات داوری بودیم و حتی برخی از داوران باتجربه ما هم مرتکب اشتباه‌های تاثیرگذار شدند که نمی‌توان گفت آن‌ها قانون فوتبال را بلد نبودند، ولی وقتی داوری برای یک بازی بزرگ انتخاب می‌شود که در حد آن مسابقه نیست و یا گاهی داور هر هفته قضاوت می‌کند در حالیکه مرتکب اشتباهاتی هم می‌شوند.متاسفانه یک چیز دیگری که وجود دارد اینکه در این سال‌ها نتوانستیم یکی مثل فغانی تربیت کنیم.

آرزوهای جالب بیرانوند برای سال جدید

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس گفت: از ته دلم آرزو کردم در سال جدید ابتدا بتوانم با پرسپولیس قهرمان لیگ شوم و پوکر قهرمانی را تقدیم به همه پرسپولیسی‌ها کنیم. همچنین در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی هم نتایج مناسبی بگیریم، چون پتانسیل این کار را داریم. در درجه دوم هم دوست دارم وقتی وارد تیم جدیدم و فوتبال اروپا شدم نمایش‌های خوبی داشته باشم و بتوانم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران در اروپا باشم. من خیلی دلم می‌خواست برای اولین بار به عنوان یک گلر مرد سال آسیا شوم، ولی این اتفاق نیفتاد، اما بیخیالش نمی‌شوم و مطمئنم یک روز به آن می‌رسم به همین خاطر باید خودم را قوی‌تر کنم.

الهامی: خوشبخت‌ترین مربی لیگ برتر هستم

ساکت الهامی سرمربی تراکتورسازی در گفت‌وگویی اظهار داشت: سال ۹۸ از نظر فوتبالی برای من در شهرخودرو، ماشین‌سازی و تراکتور، واقعا سال خوبی بود. از همه اتفاقات آن رضایت دارم. رسیدن به تراکتور هدیه خداوند بود و حالا خوشبخت‌ترین مربی لیگ برتر هستم. جا دارد از زنوزی مالک تراکتور و هواداران پرشور و میلیونی این باشگاه تشکر کنم، چون آن‌ها بودند که به من هویت سرمربی‌گری دادند. آرزوی من این است که اولین جام تراکتور در لیگ برتر با من به دست بیاید. نمی‌گویم حتما قهرمان می‌شویم، اما تلاش‌مان را می‌کنیم.

همه چیز درباره قرارداد دیاباته با استقلال

قرارداد دیاباته دو ساله به شرط رضایت طرفین است. مبلغ قرارداد سال اول او ۵۷۰ هزار دلار است و اگر طرفین قرارداد راضی باشند برای یک فصل دیگر هم تمدید می‌شود. البته این قرارداد آپشن‌هایی هم دارد.

تهاتر بدهی‌ پرسپولیس از طریق نهاد‌ دولتی

باشگاه پرسپولیس در سال ٨٣ اقدام به دریافت وامی از بانک تجارت کرده بود تا بتواند مشکلات مالی خود را حل کند، با این حال پس از سال‌های متمادی، این باشگاه نتوانسته بود این بدهی را پرداخت کند تا اینکه در نهایت بانک تجارت با ارسال نامه‌ای اخطار نهایی را صادر و اعضای هیات مدیره وقت از جمله محمد دادگان را تهدید به دریافت این بدهی از طریق شکایت و توقیف اموال کرده بود. این بدهی با ورود یک عضو با نفوذ هیات مدیره وقت به بانک تجارت از طریق نهاد‌های دولتی تهاتر شده است. باشگاه پرسپولیس باید ٢ میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان به بانک تجارت می‌پرداخت. محمد دادکان در گفت‌وگویی این خبر را تایید کرد.

کنعانی‌زادگان:قائدی دوست داشت پرسپولیسی شود/ نباید به استقلال می‌رفتم

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره مهدی قائدی (مهاجم استقلال) گفت:مهدی بازیکن خوبی است. یادم می‌آید وقتی که او در تیم امید بود من و رامین رضاییان به تیم ملی دعوت شده بودیم دوست داشت به پرسپولیس بیاید، ولی مسیر زندگی اش عوض شد. ان شاءالله موفق باشد. او بازیکن قوی‌ای است.

کنعانی زادگان همچنین درباره حضورش در تیم استقلال در یک برهه زمانی گفت: بزرگترین اشتباه زندگی ام رفتن به استقلال بود.

AFC تا چند روز آینده درباره لیگ قهرمانان آسیا تصمیم می‌گیرد

روزنامه «الرایه» قطر امروز در گزارشی از بررسی یکی از پیشنهادات مبنی بر برگزاری مسابقات به صورت مجتمع در یک کشور خبر داد و نوشت: «AFC باتوجه به تحولات و همچنین میزان شیوع ویروس کرونا، چند پیشنهاد را قبل از اعلام تصمیم نهایی، بررسی می کند. این پیشنهادات شامل لغو لیگ قهرمانان آسیا نمی شود و به از سرگیری مسابقات از ماه می یا ژوئن چه در غرب و چه در شرق قاره و برگزاری مراحل نهایی در ماه آگوست مربوط می شود. از جمله این پیشنهادات، برگزاری بازی ها به صورت رفت و برگشت است اما پیشنهاد دیگر انجام مسابقات در یک کشور به صورت مجتمع است. در صورتی که این رقابت ها به صورت تک بازی انجام شود، کشورهایی که درگیر ویروس کرونا هستند قادر به میزبانی نخواهند بود.»

اظهارات جنجالی خبرنگار سعودی و توهین به باشگاه‌های ایران در آسیا!

«عبدالعزیز المریسل» خبرنگار ورزشی و منتقد رسانه‌ای شبکه «۲۴» عربستان در یک برنامه تلویزیونی در عربستان اظهاراتی را بر زبان آورد که بسیار عجیب است. این خبرنگار عربستانی اعلام کرد تیم‌های ایرانی (پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو) باید از ادامه حضور در این رقابت‌ها انصراف بدهند!

المریسل در برنامه تلویزیونی گفت: "انتظار دارم باشگاه‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشند." و خطاب به باشگاه‌های ایرانی تاکید کرد: شما به خاطر مشکلاتی که دارید قادر نخواهید بود این مسابقات را به پایان برسانید. تیم‌های ایرانی حتی اگر انصراف ندهند و در لیگ قهرمانان شرکت کنند، شکست‌های سنگینی را متحمل خواهند شد!

کد خبر: 1064314

وب گردی

وب گردی