آخرین وضعیت مصدومیت حمیده عباسعلی مشخص شد/ انتقاد تند سرمربی تیم ملی تیراندازی بانوان از هزینه‌های فوتبال!

با بسته خبری اخبار سایر رشته های ورزشی ایران (منهای فوتبال) با ما همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار سایر رشته های ورزشی ایران بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار منهای فوتبال کشورمان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

انتقاد تند بانوی سرمربی تیم ملی از هزینه‌های فوتبال!

الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی در یک گفتگوی نوروزی،اظهار داشت: همیشه عاشق تیراندازی بودم اما بدون شک اگر یک بار دیگر متولد شوم به هیچ عنوان سراغ تیراندازی نخواهم رفت. اصلا فوتبال را پیگیری نمی‌کنم. شاید فوتبال از لحاظ تماشاگر در دنیا پرطرفدار باشد، اما به نظر من نباید این همه بودجه آن هم در این شرایط تحریم به این رشته اختصاص پیدا کند. ورزشکاران مستعد زیادی در سراسر کشور هستند که باید شرایط برای آن‌ها هم فراهم باشد تا هر کسی بتواند در رشته‌ای که در آن استعداد دارد شناسایی شود و امکان رشد داشته باشد.

کمیل قاسمی: امسال هم خادم و فرزند کوچک مردم ایران خواهم بود

سنگین وزن بااخلاق کشتی ایران در پایان سال ۹۸ که با فراز و فرودهای فراوانی برای ورزش ایران و جهان و به ویژه کشتی همراه بود به خبرنگار مهر گفت: هیچگاه انجام چنین اقداماتی را چیزی خارج از وظایفم ندانستم چراکه من فرزند کوچک ایران هستم و تا پایان عمر باید دین خود را به کشورم ادا کنم. من سالها به عنوان یک سرباز در عرصه ورزش قهرمانی برای وطنم تلاش کردم و حالا در جبه های دیگر باید به مردم ایران خدمتگذاری کنم. وی در خصوص برنامه های مهم خود در سال جدید گفت: امسال هم قصد دارم در کنار قهرمانان و پهلوانان نامدار کشورمان همچون رسول خادم، حسن رحیمی، احسان لشگری،علی اصغر بذری، عباس طحان، امیر توکلیان و مصطفی علیزاده و برخی دیگر از کشتی گیران در چند گروه با حضور در روستاهای محروم حضور یابیم و به هموطنانمان کمک کنیم. ما سعی خواهیم کرد با کمک و حمایت چندین موسسه خیریه اقلام مختلفی از جمله مواد غذایی، اقلام بهداشتی، شوینده ها و شیر خشک را در اختیار مردم محروم این مناطق قرار دهیم. ضمن اینکه اقدمات خوبی در خصوص عملیات عمرانی مثل ساخت مدرسه در روستاهای محروم آغاز شده که امیدواریم امسال به سرانجام برسد.

آن چهار سال کذایی فراموش شدنی نیست/ به تیم ملی برمی‌گردم

روزهای پایانی سال ۹۴ و درست شش ماه قبل از المپیک ۲۰۱۶ ریو یک خبر جامعه تکواندو را به شوک فرو برد. مثبت اعلام شدن تست دوپینگ امید عمیدی، ملی پوشی که برای حضور در المپیک تلاش می‌کرد، محرومیت چهار ساله و دوی از میادین ورزشی را برای هم به همراه داشت. وی در گفتگویی در مورد این چهار سال گفت: خدا را شکر آن چهار سال کذایی با تمام سختی‌ها و بدی‌ها تمام شد. زندگی نامه من در این چهار سال شاید یک کتاب شود. شاید برای کسی مهم نباشد. در واقع کسی درک نمی‌کند چه به من گذشت. کسی کمک نکرد، شرایط مالی بدی داشتم، مدتی از ایران رفتم، آرایشگر شدم و... . ششم اسفندماه محرومیت چهار ساله‌ام تمام شد، تمرینات خود را مانند گذشته و اما جدی تر دنبال می‌کنم.

آخرین وضعیت مصدومیت حمیده عباسعلی

دکتر بابک زرگر امینی در تشریح آخرین وضعیت درمان مصدومیت حمیده عباسعلی بانوی کاراته کار تیم ملی ایران به خبرنگار مهر گفت: برنامه‌هایی که برای بعد از جراحی در نظر داشتیم به خوبی پیش می‌رود و برای ما بسیار راضی کننده است. پایان هفته گذشته بخیه‌ها را خارج کردیم و برنامه‌های فیزیوتراپی هر روز انجام می‌شود. قرار است عباسعلی تا پایان فروردین ماه برنامه‌های درمانی را در هانوفر پیگیری کرده و سپس به تهران بازگردد. هیچ مشکلی در پیگیری امور درمانی این کاراته کا وجود ندارد. دوران نقاهت به خوبی پیش می‌رود و ان شاءالله در بازگشت به تهران می‌تواند تمرینات فنی خود را آهسته و طبق برنامه آغاز کند. گفتنی است حمیده عباسعلی در دیدار پایانی رقابتهای «کاراته وان» اتریش آسیب دید و روز ۱۵ اسفندماه در هانوفر توسط تیم پزشکی دکتر بابک زرگر امینی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

چمیانی: به بنا حق می‌دهم نگران بازیکنانش باشد

محمدعلی چمیانی مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این نکته که "سرمربی تیم ملی حق دارد در این شرایط نگران وضعیت کشتی گیرانش باشد." درباره تعویق رقابت های المپیک و دیگر رقابت های ورزشی جهان بدلیل شیوع کرونا، اظهار کرد: به هر حال این ویروس نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان مشکلات عدیده ای را برای مردم بوجود آورده و در موضوع ورزش نیز باعث تعلیق یا لغو بسیاری از مسابقات در رشته های مختلف شده است. تعویق رقابت های المپیک توکیو نیز دور از انتظار نبود چرا که خیلی از کشورها و ورزشکارانشان خواستار تعویق این رقابت ها بودند و برگزاری مسابقاتی در سطح المپیک با حضور گسترده ورزشکاران در شرایطی که شیوع کرونا بسیار جدی شده، قطعا کار درستی نبود. در کشتی نیز رقابت های کسب سهمیه المپیک در آسیا و جهان لغو شد.

سرمربی تپانچه: هنوز سبقت‌اللهی شانس کسب سهمیه دارد/ برنامه آغاز تمرینات ۱۵ فروردین است

احمد نجفی سرمربی تیم ملی تپانچه در مورد اردوی ملی پوشان اظهار کرد: فعلا اردوی متمرکز تا ۱۵ فروردین تعطیل است. برنامه شروع تمرینات از ۱۵ فروردین بود باید ببینیم‌ با این وضعیت شرایط چه می شود. اگر تا آن موقع کرونا تحت کنترل بیاید اردوها آغاز خواهد شد و ملی پوشان تمرینات حضوری را ادامه خواهند داد.

وی در مورد کسب سهمیه المپیک گلنوش سبقت اللهی گفت: هنوز شانس وجود دارد. قرار بود او در جام جهانی هندوستان تلاش خود را بکند که این مسابقات عقب افتاد. فدراسیون صحبت کرده است که مسابقات در تاریخ دیگری برگزار شود چون اکثر ورزشکاران نمی توانستند در این مسابقات حاضر شوند. انشاالله اگر مسابقه جدیدی در همان سطح در نظر بگیرند برای سبقت اللهی هم شانس وجود خواهد داشت.

امیدواری سرمربی والیبال نشسته بانوان به کسب سهمیه

مریم ایرانمنش سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: امیدوارم در فرصت مناسبی برای کسب سهمیه بانوان والیبال نشسته رقابت کنیم و در بازی‌های پارالمپیک توکیو حضور پیدا کنیم. با توجه به تعویق افتادن برنامه‌های تمرینی فعلا مشخص نیست شرایطمان برای حضور در پارالمپیک توکیو چگونه خواهد شد و آیا اینکه این بازی‌ها طبق زمان اعلام شده برگزار خواهد شد یا به تعویق می‌افتد. به هر صورت ما آماده هستیم هر زمان که کمیته ملی پارالمپیک تصمیم بگیرد برای کسب سهمیه رقابت کنیم. با جوان‌گرایی که در تیم بانوان والیبال نشسته صورت گرفته در حال حاضر جوان‌ترین تیم را داریم به طوری که رنج سنی بازیکنان ۱۴ سال است و به جز یک تا دو بازیکن که تقریبا سن آن‌ها ۴۰ سال است مابقی بازیکنان جوان و از رنج سنی پایینی برخوردار هستند و این مسئله شرایط خوبی را برای بازیکنان والیبال نشسته بانوان ایجاد می‌کند تا بتوانیم در آینده با این تیم به موفقیت‌های بزرگی در پارالمپیک و همچنین پارآسیایی چین دست پیدا کنیم.

زادعلی‌اصغر: هنوز هم امیدوار به حضور تیم فوتبال پنج نفره در پارالمپیک هستم

بهزاد زادعلی‌اصغر بازیکن تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در اکثر کشورها این احتمال وجود دارد که زمان بازی‌های المپیک و پارالمپیک تغییر کند. من امیدوارم که در صورت تغییر زمان بازی‌های پارالمپیک فرصت دوباره‌ای برای تیم فوتبال پنج نفره فراهم شود تا ما بتوانیم دوباره در پارالمپیک حضور داشته باشیم. من امید زیادی دارم که این تیم دوباره پارالمپیکی شود و ما بتوانیم از عنوان نایب قهرمانی خود دفاع کنیم. فعلا که تمام تمرینات و اردوها تعطیل است و وضعیت هیچ تیمی مشخص نیست. من نیز اگر ویروس کرونا پیشگیری شود هم تمرینات خود را به طور جد در تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان آغاز خواهم کرد و هم اینکه در لیگ باشگاه ترکیه حضور خواهم داشت تا بتوانم وقفه‌ای که در تمریناتم ایجاد شده جبران کنم.

کد خبر: 1064344

وب گردی

وب گردی