خبری ناخوشایند برای استقلالی‌ها/ اولتیماتوم در اردوگاه آبی

در حالی که برخی خبرها از فسخ قرارداد دو بازیکن خارجی استقلال حکایت دارد اما سرپرست این باشگاه در حال تلاش برای رفع این مشکل است.

به گزارش خبرنگار گروه ایسکانیوز، یکی از بزرگترین حواشی تیم فوتبال استقلال که در روزهای پایانی سال 98 ایجاد گردید و به سال جدید موکول شده، شائبه فسخ قرارداد دو بازیکن خارجی این تیم است. آنطور که برخی منابع خبری غیررسمی گزارش داده اند هروویه میلیچ و نیکولای بودروف دو مدافع ارزنده آبی ها به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان قصد فسخ قرارداد با تیمشان را دارند.

این در حالی است که میلیچ علیرغم درخشش کم نظیرش در زمین، در چند مرحله برای ترک کشورمان و حتی عدم بازگشت به ایران بهانه جویی‌ها انجام داد، تناقضی عجیب در دو مصاحبه آخر این بازیکن دیده می‌شود چرا که او ابتدا در گفتگویی از حضور قطعی‌اش در ایران با شروع تمرینات استقلال صحبت به میان آورده بود و در اظهارات بعدی‌اش حاضر نشد در این خصوص موضع شفاف اتخاذ کند.

از طرفی نیکولای بودوروف که در این مدت کمتر صحبتی از او مبنی بر عدم تمایلش به حضور در استقلال شنیده شده حالا خبر فسخ قرارداد احتمالی‌اش در رسانه ها منتشر شده است.

هر چند مدیران استقلال با تکذیب هرگونه شایعه، به بازگشت این دو بازیکن امیدوار هستند اما حقیقت ماجرا این است که بودروف و میلیچ با ارسال ایمیل‌های جداگانه به باشگاه اعلام کرده‌اندتا پولشان را نگیرند حاضر نیستند به تمرینات استقلال اضافه شوند.

شایان ذکر است میلیچ حدود دو ماه است که دستمزد خود را دریافت نکرده و بودروف هنوز هیچ پولی نگرفته است. هر چند اسماعیل خلیل زاده حدود یک هفته پیش اولتیماتوم میلیچ و بودروف را تایید کرده اما او همچنان در تلاش است که در روزهای آینده بخشی از مطالبات این دو بازیکن را پرداخت نماید و باید دید در نهایت چه سرنوشتی برای دو خارجی محبوب استقلال رقم خواهد خورد.

کد خبر: 1064351

وب گردی

وب گردی