تصمیمی بی‌سابقه در تاریخ لیگ برتر؛ پخش بازی‌ها به صورت اینترنتی با آغاز دوباره مسابقات!

مسئولان باشگاه تراکتور همچنان بر تصمیم خود مبنی بر عدم حضور دوربین های تلویزیونی در ورزشگاه پافشاری می‌کنند.

در حالی که از اعتراض باشگاه تراکتور نسبت به برخی گزارشگران صدا و سیما چندی نگذشته است، امروز این موضوع وارد فاز جدیدی شد.

همانطور که می دانید روز 11 اسفند 98 و درست 2 روز بعد از شکست یک بر صفر تراکتور در شهر جم و مقابل تیم پارس جنوبی، که عباس الیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور تبریز در نامه ای انتقادی به علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما از رویه حاکم بر برخی برنامه های این سازمان انتقاد و تاکید کرد تا زمانی که این روند اصلاح نشود اجازه پخش زنده دیدارهای تراکتور را نخواهند داد.

در بخشی از این نامه آمده است: «جناب آقای علی عسگری، چرا باید اجازه داده شود که در رسانه ملی، مجریان و گزارشگران ورزشی صدا و سیما به صورت جانب دارانه از تیم های خاصی از آنها و به صورت علنی پشتیبانی و حمایت کنند؟! و اگر بخواهیم نمونه ای از آنها را نام ببریم، آقای میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر و آقای عباس قانع و آقای احمدی گزارشگر فوتبال می باشند. آیا شما و مدیران ارشد صدا و سیما، سبک جدید گزارشگری آقای عباس قانع را دیده اید؟ آیا این است فرهنگ سازی؟! آیا سازمان تحت مدیریت شما از سوابق این فرد خبر دارد؟! جناب دکتر، چرا باید وقتی هواداران تیم ما و یا هر تیم دیگری در مورد احقاق حقوق خود حرف می زنند، باید توسط مجریان و تحلیلگران ورزشی در تلویزیون به وطن فروشی و یا غیره متهم بشوند و در صدا و سیما نیز این امر تأیید گردد!»

هر چند در این نامه تاکید شده بود که باشگاه تراکتور قصد دارد از این به بعد نسبت به ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها ممانعت کند، اما تعطیلات اجباری مسابقات لیگ برتر در پی شیوع ویروس کرونا اجازه عملی شدن این موضوع را به باشگاه تبریزی نداد.

با این وجود و با گذشت بیش از 20 روز از ارسال این نامه به صدا و سیما، مدیران تراکتور همچنان بر موضع خود پافشاری می‌کنند چرا که امروز مشخص شد علاوه بر سایر اعضای هیأت مدیره، مالک این باشگاه نیز از تصمیم عدم اجازه ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه حمایت کرده است. زنوزی در این خصوص اعلام کرد: «انشاالله در آینده اگر بازی ها برگزار شود، دوربین ها را راه نخواهیم داد.»

گفتنی است میرمعصوم سهرابی مدیرعامل تراکتور نیز از تصمیم این باشگاه برای پخش بازی‌ها به صورت اینترنتی خبر داده و گفته است که یا از طریق اینستاگرام باشگاه و یا اینکه از سایت باشگاه شرایطی را برای این منظور مهیا خواهد شد.

کد خبر: 1064357

وب گردی

وب گردی