تکذیب یک خبر توسط افشین پیروانی/ پشیمانی عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره انصاری‌فرد/ محبوبیت ایرانی‌ها در لیگ بلژیک

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

از امضای حکم انصاری‌فرد پشیمانم

سید مهرداد هاشمی عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص انتخاب انصاری فرد به عنوان جانشین ایرج عرب اظهار داشت: در آن مقطع چند کاندیدا برای مدیرعاملی بودند. پرسپولیس اینقدر بزرگ بود که پیدا کردن یک گزینه کار ساده ای نیست. از خود من هم پرسیدند که آیا کسی را می شناسی برای این پست که من قبول نکردم و گفتم برای این جایگاه می ترسم کسی را معرفی کنم و در نهایت رسیدند به انصاریفرد به عنوان خیرالموجودین. من البته باید اینجا یک اعترافی کنم به عنوان یکی از نفراتی که با امضای خودم ایشان را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس پذیرفتم باید پرس و جوی بیشتری می کردم و اگر بابت این انتخاب من کوتاهی کردم و به یکی از اعضای هیات مدیره و حرفش اعتماد کردم عذر می‌خواهم.

چهار ایرانی در بین 10 مرد پرهوادار فوتبال بلژیک

در روزهایی که به علت شیوع ویروس کرونا اکثر رقابت های ورزشی در دنیا به حلت تعلیق در آمده است یک سایت بلژیکی اقدام به تهیه لیستی با در نظر گرفتن تعداد فالوور های بازیکنان حاضر در لیگ بلژیک کرده است که در این میان، آنها با اشاره به تعداد دنبال کننده های سعید عزت‌اللهی و امید ابراهیمی در اینستاگرام از آنها به عنوان سورپرایز این مطلب نام برده اند.

ده نفر برتر در لیست عبارت‌اند از:

1-وینسنت کمپانی (اندرلشت) -1.700000 دنبال کننده

2. سیمون مینیوله (کلوب بروژ) - و سعید عزت‌اللهی (بودن) 1200000 دنبال کننده

3. امید ابراهیمی (یوپن) - 960،000 دنبال کننده

4- کاوه رضایی (شالروا) - 759،000 دنبال کننده

5. مارکو پیکا (اندرلشت) 726،000 دنبال کننده

6. سمیر نصری (اندرلشت) 691،000 دنبال کننده

7. امبایه دینیه (کلوب بروژ) 381،000 دنبال کننده

8-دوکنز نازون (سن ترویدن) 341.0008 دنبال کننده

9. میلاد محمدی (KAA خنت) - 312،000 دنبال کننده

10-کوین میرالس (آنتورپ)- 291،000 دنبال کننده

استوری علیرضا فغانی؛ لیگ استرالیا تعلیق شد

علیرضا فغانی داور ایرانی حاضر در رقابت های لیگ فوتبال استرالیا با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر از لغو و تعلیق مسابقات لیگ استرالیا داد. این در حالی است که در هفته های اخیر برخی از مسابقات لیگ استرالیا به خاطر مسأله شیوع کرونا به تعویق افتاده بود هرچند روز گذشته تیم های نیوکاسل جتز و ملبورن سیتی از سری رقابت های ای لیگ به مصاف هم رفته بودند.

تایید کرونای دو استقلالی توسط معاون پزشکی

چند ساعت بعد از رسانه ای شدن ابتلای رئیس هیات مدیره و پزشک باشگاه استقلال به کروناویروس و بستری شدن اسماعیل خلیل زاده و کاوه ستوده در بیمارستان های پایتخت، معاون پزشکی استقلال با انتشار پستی در صفحه رسمی کلینیک استقلال به این موضوع واکنش نشان داد. در پست منتشر شده در پیج کلینیک استقلال آمده است:«چنانچه استحضار دارید دکتر خلیل زاده رئیس محترم هیات مدیره و دکتر کاوه ستوده پزشک ارجمند باشگاه استقلال در حین انجام وظیفه به بیماری کرونا مبتلا گردیده اند. در پی این مهم و پیگیری مردم شریف جهت اطلاع از وضعیت این عزیزان به استحضار می رساند در پی مراقبت و درمان انجام شده توسط پزشکان و کادر درمانی بیمارستان های فیروزگر و آتیه حال این دو عزیز روبه بهبودی است و امیدواریم در سایه عنایت خداوند منان و تلاش های کادر درمانی کشور و رعایت توصیه های ایمنی توسط مردم شریف ایران زمین به زودی شاهد بهبودی کلیه بیماران و شکست بیماری مهلک کرونا باشیم».

صدرنشینی سردار آزمون در بین مهاجمان ایرانی

سردار آزمون مهاجم اهل ترکمن صحرا عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیم زنیت داشته و در آخرین بازی این تیم نیز موفق به هت‌تریک شد. همین عملکرد خوب او در تیم باشگاهی و تیم ملی سبب شده تا وی بالاتر از دیگر مهاجمان ایرانی، صدرنشین فهرست باشد. وبسایت فوتبال کلاب رنکینگ در رده بندی جدید خود آزمون را در رتبه ۸۵ جهانی و اول ایران قرار داده است. پس از او ارسلان مطهری و علی علیپور دو مهاجم سرخابی قرار دارند. نکته جالب این که مهدی قایدی پایین تر از این دو جای گرفته است. کاوه رضایی نیز موفق شد خود را به جمع ۴۰۰ مهاجم برتر جهان برساند. ششمین مهاجم برتر ایرانی هم عیسی آل کثیر بازیکن گلزن صنعت نفت آبادان است.

شیخ دیاباته از ایران رفت

شیخ دیاباته مهاجم توانمند و مورد علاقه هواداران استقلال که در بازی برگشت با نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی مصدوم شدو دربی پایتخت را همانند بازی رفت از دست داد ، بعد ازمرخصی دوران مصدومیت و سفر به فرانسه و بازگشت دوباره که با عدم رضایت پزشکان از روند درمان وی همراه بود در تعطیلات لیگ در تهران ماند و زیر نظر دکتر نوروزی پروسه درمان خود را سپری کرد ، با مجوز کادر پزشکی و فنی استقلال و رضایت حاصله مجوز لازم برای برگشت به فرانسه را دریافت کرده است. قرار است شیخ در فرانسه تمرینات اختصاصی را تا شروع دوباره لیگ دنبال نماید تا مشکلی از جهت آمادگی در صورت آغاز لیگ نداشته باشد.

تمجید صفحه فارسی Afc از ستاره شهرخودرو

عملکرد سیدمهدی رحمتی دروازه بان با تجربه فوتبال ایران در این فصل به حدی خوب بوده که صفحه فارسی اینستاگرام AFC با تمجید از این دروازه بان نوشت:«سن فقط یک عدد برای مهدی رحمتی ستاره شهرخودرو ایران است. رحمتی همچنان با ٣٧ سال در ترکیب شهرخودرو می درخشد.» گفتنی است رحمتی تا اینجا ١۶ گل خورده است، ۶ گل کمتر از سیدحسین حسینی در استقلال، سه گل کمتر از رشید مظاهری در تراکتور و تنها یک گل بیشتر از پیام نیازمند که با ٢۴ سال سن در این فصل در بهترین شرایط خودش بوده است.

تمرینات پرسپولیس فعلا تعطیل است

امروز شایعه‌ای پخش شد که تیم‌هایی مثل تراکتور، سپاهان و‌ پرسپولیس از فردا تمرینات خود را علی‌رغم دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا آغاز می‌کند. به همین دلیل افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد و گفت: بر خلاف اخبار موجود هیچ برنامه‌ای برای شروع تمرینات نداریم و در تلاش هستیم قرنطینه خانگی را کما فی السابق ادامه دهیم.

مرفاوی: طبق برنامه سازمان لیگ تمرین می کنیم

صمد مرفاوی در مورد تصمیم عجیب تیم نساجی برای شروع تمرینات گفت: ما طبق برنامه قبلی سازمان لیگ تمرینات مان را آغاز کردیم و چاره ای هم نداریم. برای آماده سازی نیاز به زمان داریم و مجبور شدیم تمرینات مان را شروع کنیم. نه ما بلکه خیلی از تیم ها می خواهند تمرینات شان را شروع کنند و ظرف روزهای آینده این اتفاق می افتاد. وقتی سازمان لیک برنامه مشخصی نمی دهد باید چه کار کرد؟ شما خودتان قضاوت کنید.

کد خبر: 1064383

وب گردی

وب گردی