هیچ کدام از 15 هزار کارگر خدمات شهری به کرونا مبتلا نشده اند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: تا کنون هیچ کدام از 15 هزار نیروی کارگر خدمات شهری به کرونا مبتلا نشده اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در نشستی خبری و مجازی درخصوص آخرین اقدامات سازمان پسماند برای مقابله با ویروس کرونا گفت: فعالیت ما از بیش از یک ماه قبل آغاز شده و در شرایط تعطیلات و قرنطینه هم ادامه دارد.

وی با اشاره به جمع آوری و دفن روزانه حدود 7 هزار تن پسماند خانگی از سطح شهر تهران گفت: همه پسماندها با شرایط خاص به دلیل ممنوعیت تفکیک دفن می‌شوند.

علیپور گفت: 11 ایستگاه‌ میانی جمع‌آوری پسماند و همه ماشین آلات مجتمع آرادکوه به صورت روزانه ضدعفونی می‌َوند و این در حالی است که ناوگان جمع‌آوری پسماندهای پزشکی از بیمارستان‌های مخصوص کرونا نیز افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از دفن پسماندهای بیمارستانی در محل جداگانه، با آهک پاشی و در عمق زیاد خبر داد و گفت: نظارت دقیق بر حسن اجرای اقدامات حفاظتی از نیروهای خدماتی و ضدعفونی اسکان‌های در مناطق 22 گانه نیز از دیگر اقدامات سازمان است.

وی همچنین از پلمپ کامل همه ایستگاه های بازیافت در مناطق 22 گانه خبر داد.

علیپور افزود: هشت خط پردازش پسماندهای عادی و کمپوست و کود و پرداخت حقوق سه هزار کارگر فعال در این بخش‌ها یکی دیگر از اقدامات سازمان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در پاسخ به این سوال که آیا فرد یا افرادی از کارکنان خدمات شهری به کرونا مبتلا شده اند یا خیر گفت:‌هیچ موردی از ابتلا به کرونا در حدود 15 هزار کارگر خدمات شهری وجود نداشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064401

وب گردی

وب گردی