برآورده شدن آرزوی دو جوان لر توسط بیرانوند/ گلایه شایان مصلح از انتشار فیلم خصوصی‌اش/ تکذیب خبر پرسپولیسی شدن یک استقلالی

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

گلایه شایان مصلح از انتشار فیلم خصوصی‌اش

شایان مصلح مدافع سابق پرسپولیس درباره جدایی از این تیم در سال 98 که یکی از اتفاقات ورزشی او محسوب می‌شد، گفت: این یک تغییر بزرگ و خاص بود که با آن روبرو شدم که واقعاً چالش بزرگی هم برای من بود. از پرسپولیس به سپاهان رفتن در لحظه اول اتفاق و انتخاب خیلی حساس و جنجالی است که به خاطر تنش‌هایی که در این چند سال بین دو تیم بوده حساسیت مضاعفی پیدا کرده است ولی فکر می‌کنم به خوبی توانستم با این مساله کنار بیایم.

مصلح با اشاره به موضوع بازی سپاهان و پرسپولیس، به گلایه بابت انتشار ویدئویی از خودش درباره این اتفاق می‌پردازد که قرار نبود در فضای مجازی منتشر شود: چند وقت یک ویدیوی شخصی در مورد بازی سپاهان - پرسپولیس و اتفاقات و حواشی آن برای شخصی فرستادم که آن ویدیو را پخش کرد و دردسرهای زیادی برای من ایجاد شد. این حرکت واقعاً درست نبود و با وجود اینکه خیلی اذیت شدم ولی آن شخص را بخشیدم و حلالش کردم. فوتبال می‌آید و می‌رود و نباید شرایط را بیش از این سخت کرد.

بیرانوند آرزوی دو جوان لر را برآورده می‌کند

شب گذشته و در برنامه عصر جدید، دو جوان اهل نورآباد دلفان استان لرستان علی رغم معلولیتی که داشتند اما توانستند سالن و داوران این برنامه را به وجد بیاورند. احمد و یدالله در قسمتی از صحبت‌های خود از آرزوهایشان صحبت کردند و گفتند دوست دارند تا هم‌استانی خود را از نزدیک ببینند و برای او پنالتی بزنند. احمد همچنین آرزو کرد که کریستیانو رونالدو را از نزدیک ببیند و یدالله دوست داشت که با امین حیایی در یک فیلم سینمایی همبازی شود. علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس با انتشار فیلمی از اجرای این دو هم‌استانی خود، نوشت: «احمد و یدالله عزیز ، شما ثابت کردید آنچه در موفقیت مهم است خودباوری است، برای رسیدن به آن باید زحمت کشید و به توانایی خود تکیه کرد و حرف مردم نا امید نباید کوچکترین تأثیری در اراده پولادین شما داشته باشد. از نمایش شما لذت بردم و باعث افتخار است که شما عزیزان را از نزدیک ببینم ، به امید خدا بعد از شکست کرونا و اولین جلسه تمرین شما را میبینم و با هم رقابت خواهیم کرد.»

تغییر قوانین AFC، قضاوت حیدری در آسیا را تضمین کرد

داود رفعتی، رییس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در خصوص ابهامات به وجود آمده در خصوص این که AFC اجازه قضاوت به بیژن حیدری را نداد، اظهار کرد: من چند روز پیش هم در این خصوص صحبت کردم اما حرف‌های من بد برداشت و منتشر شد. زمانی که کمیته داوران فیفا برای دیدار پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا به ایران آمده بودند، جلسه‌ای با ما برگزار کردند و ما دو داور یعنی موعود بنیادی‌فر و بیژن حیدری را به آن‌ها پیشنهاد دادیم تا در لیست الیت A قرار بگیرند و بتوانند علاوه بر AFC CUP در لیگ قهرمانان آسیا هم سوت بزنند اما به دلیل این که مسئولان کمیته داوران AFC فکر می‌کردند سن او زیاد است و سرمایه‌گذاری آن‌ها روی جوانان بود، فقط بنیادی‌فر توانست به آن لیست برسد. البته بعد از آن تغییری در معیار و قانون کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به وجود آمد و آن‌ها معیار سن را از قوانین خود حذف کردند و این باعث شد که بیژن حیدری هم بتواند به لیست الیت A کمیته داوران AFC برسد و حتی این فصل هم قرار بود در چند مسابقه به میدان برود که شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ قهرمانان، مانع شد.

ریگی: قهرمان اعلام کردن پرسپولیس عاقلانه نیست

تا اینجا شرایط خوب بوده است اما هنوز خیلی می توانم بهتر باشم و این چیزی نیست که من را راضی کند. من فکر می کنم در خصوص پایان لیگ و اعلام تیم قهرمان فیفا باید نظر نهایی را بدهد و سازمان لیگ و فدراسیون باید یک تصمیم جدی بگیرند. البته من واقعا فکر نمی کنم اهدای جام به پرسپولیس کار عاقلانه ای باشد چون هنوز ما ١٠ بازی دیگر داریم و به جز پرسپولیس تیم های دیگری هم برای قهرمانی هستند که شانس دارند. ضمن اینکه تکلیف تیم های سقوط کننده هم معلوم نیست و فکر نمی کنم چنین تصمیمی عاقلانه باشد.

خارجی‌های ذوب فعلا به ایران نمی‌آیند

چند روز قبل از عید نوروز میودراگ رادولوویچ به همراه کادر فنی خود و هم‌چنین دو بازیکن صربستانی این تیم اصفهان را به مقصد کشورهای خود ترک کردند تا از تعطیلات نوروزی و هم‌چنین کرونایی لیگ برتر استفاده کنند. در این بین خبر می‌رسد که این افراد فعلا قصد سفر به ایران را ندارند و منتظر هستند تا تاریخ شروع دوباره لیگ برتر از سوی سازمان‌های مربوطه اعلام شود و سپس با تهیه بلیت به اصفهان مراجعه کرده و آماده انجام باقی مسابقات می‌شوند.

نه نورافکن تمایلی به پرسپولیس دارد و نه برعکس!

مصاحبه امید نورافکن در برنامه شب های فوتبالی باعث رنجش تعدادی از هواداران استقلال شده است و در این بین شایعاتی به راه افتاده است که این بازیکن تصمیم دارد در تابستان به پرسپولیس برود و جانشین محمد نادری شود که قراردادش با پرسپولیس قرضی است. امیر هوشنگ سعادتی مدیر برنامه های نورافکن با تکذیب این خبر گفت: من نمی خواستم جواب پیج های هواداری را بدهم اما به نظر آنها در این روزها دنبال جذب فالوور هستند. با قاطعیت می گویم نه نورافکن به دنبال حضور در پرسپولیس است و نه مدیران محترم این باشگاه چنین درخواستی داشته اند.

واکنش پیشکسوت استقلال به بدهی‌ سنگین باشگاه

رضا حسن زاده پیشکسوت و سرمربی تیم امید استقلال اظهار داشت: سال ۹۸ در مجموع سال چندان جالبی نبود. به خصوص برای من که برادرم را از دست دادم و تعدادی از اقوام نزدیکم نیز جراحی‌های سختی را پشت سر گذاشتند که در همین راستا از آقای دکتر ملک پور یک تشکر ویژه می‌کنم. برای من هم مثل بسیاری از مردم ایران سال ۹۸ از نظر اقتصادی، اجتماعی و سایر مسائل سال خوبی نبود. متاسفانه سطح نشاط جامعه به اوج افت رسیده و وقتی در کوچه و خیابان تردد می‌کنیم افسردگی را در چهره عموم مردم می‌بینیم. من سیاسی نیستم و اصلا هم به گفتگوها و طرح مسائل سیاسی علاقه ندارم. اما وظیفه خودم می‌دانم امروز به بعضی مسائل اشاره کنم.

مدافع پیشین آبی پوشان در خاتمه و در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که از او خواست یک دروغ سیزده بدری بگوید بیان داشت: بنویسید همه بدهی های خارجی و داخلی استقلال تا روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ تسویه می شود.

بائو پس ازابتلا به کرونا: 6 روز است در CCU هستم

میثم بائو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس که در رزومه اش حضور در تیم ملی فوتبال ایران نیز دیده می شود، چند روزی است به بیماری کرونا مبتلا شده و روزهای سختی را گذرانده است. این بازیکن شمالی فوتبال ایران اکنون در بیمارستانی در شهر ساری بستری است و به گفته خودش فردا احتمالا به بخش منتقل می شود. او در خصوص وضعیت بیماری‌اش گفت: 10 روزی است درگیر این بیماری شدم. وخامت حالم زیاد بود و به همین خاطر از 6 روز پیش در بخش CCU بستری شدم. امروز کمی بهتر هستم و اگر شرایطم همینطور روبه بهبود باشد، فردا به بخش انتقال پیدا می کنم.

تراکتور تمرینات را به تعویق انداخت

در حالی که قرار بود دور جدید تمرینات تیم فوتبال تراکتور از فردا در تبریز آغاز شود، اما بنابر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، زمان شروع تمرینات شاگردان الهامی تغییر کرد. باشگاه تراکتور اعلام کرد با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا ویروس و شرایطی که این بیماری طی روزهای اخیر به وجود آورده است و بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونا و اطلاعیه منتشر شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان تراکتور طی تصمیمی، تمرینات این تیم را تا اطلاع ثانوی تعطیل کردند. زمان جدیدی برای شروع تمرینات تراکتور اعلام نشده است.

صادقی: هر روز یک تصمیم برای بازی‌ها می‌گیرند

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا با اشاره به نگرانی های این روزهای جامعه از ویروس کرونا گفت: من هر روز اخبار ورزشی در این باره را پیگیری می‌کنم و از نگرانی‌های متولیان فوتبال در سطح جهانی و آسیا مطلع هستم، اما من یک مربی هستم و فقط می‌توانم در زمینه زمان شروع تمرینات و نحوه تمرین کردن تیمم اظهار نظر کنم که البته متاسفانه هر روز یک تاریخ و تصمیم درباره آینده لیگ برتر از زبان افرادِ صاحب تریبون می‌شنویم.

او با انتقاد از مصاحبه‌های مختلف درمورد برگزاری لیگ برتر گفت: برای انجام یک تمرین ٥٠ نفر درگیر می‌شوند؛ مثل بازیکنان، مربیان، کادر پزشکی تیم‌ها، کادر تدارکات و .... که جان آنها و خانواده‌هایشان خیلی مهم و با ارزش است. در واقع می‌توان گفت ما هیچ اتحادیه‌ای برای حمایت از خودمان نداریم. متاسفانه از داشتن اتحادیه‌های بازیکنان، مربیان، باشگاها و ... که در این موارد تشکیل جلسه بدهند و در این مورد با هم‌فکری کنند، محروم هستیم. اگر چنین اتحادیه‌هایی بود و تصمیم‌گیری درستی صورت می‌گرفت، قطعا به نفع فوتبال بود.

خلیل زاده از بیمارستان مرخص شد

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال که به دلیل بیماری کرونا چند روزی در بیمارستان فیروزگر بستری بود با پایان بیماری اش امروز مرخص شد. خلیل زاده که در هفته های گذشته دو تن از نزدیکان خود را از دست داده بود، صبح روز گذشته همسرش هم بعد از دوره طولانی درگذشت تا رییس هیئت مدیره استقلال روزهای سختی را پشت سر بگذارد.

کد خبر: 1064483

وب گردی

وب گردی