هشدار به دولت فریب خورده ارمنستان برای توسعه ارتباط با رژیم اشغالگرقدس

شورای فرهنگی، تشکل ها و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل درهشدار به دولت اشغال گر و فریب خورده ارمنستان برای توسعه ارتباط با رژیم اشغال گرقدس بیانیه ای را صادر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اردبیل، شورای فرهنگی، تشکل ها و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل درهشدار به دولت اشغال گر و فریب خورده ارمنستان برای توسعه ارتباط با رژیم اشغال گرقدس، بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

در حالیکه افکار عمومی دنیا به شدت سرگرم موضوع شیوع ویروس کرونا هست. دولت اشغال گر و فریب خورده ارمنستان در حال ابتلا کردن خود به بیماری مهلک ارتباط با رژیم غاصب صهیونیستی و آلوده کردن منطقه با حضور این رژیم کودک کش و خون آشام هست. دولت حاکم ارمنستان با تصمیم راه اندازی سفارت در سرزمین های اشغالی فلسطین در مسیر دشمنی با امت اسلامی و برخلاف منافع و مصالح همسایگان خود و بویژه جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارد. پرواضح هست که رژیم نامشروع و پرنیرنگ اسرائیل با هردو مهره آذربایجان و ارمنستان به نفع خود بازی می کند.شکی نیست که رابطه این دو کشور با اسرائیل یک رابطه دوسرباخت برای آنهاست و اسرائیل غاصب جز بهره کشی از تخاصم دو کشور به نفع خود و کسب مشروعیت هیچ بهره ای برای آنان ندارد. هردو کشور با فرورفتن در باتلاق کثیف منافع اسرائیل بیش از پیش بر تعمیق و گسترش بحران در کشور خود می پردازند.

ما به دولت حاکم ارمنستان هشدار می دهیم،با برقراری ارتباط با غده چرکین استعمار در سرزمین های اسلامی، آینده و هویت خود را بیش از پیش به خطر نیندازد. دولت اشغال گر ارمنستان با اشغال خاک قره باغ که پاره تن سرزمین های اسلامی هست تاکنون به اندازه کافی مورد نفرت امت مسلمان و مردم ایران قرار گرفته است و اقدامات بسیارناسنجیده این دولت سرنوشت شومی را برای آن رقم خواهد زد. سوال اساسی از دولت حاکم ارمنستان این هست که با کدام منطقی بیش از پیش کشور خود را در بن بست ژئوپلیتیکی قرار می دهید؟ بهتر هست بیش از این دنبال ماجراجویی در منطقه نباشید که در این صورت روی آرامش را هرگز نخواهید دید. حرکت شما بر خلاف منافع و مصالح تاریخی خود و همسایه بزرگی همچون ایران پیامدهای بسیار زیانباری بر کشور ارمنستان تحمیل خواهد کرد و ملت مسلمان و انقلابی ایران شما را بی پاسخ نخواهد گذاشت. توصیه ما این هست که همه همسایگان را به دشمن خود تبدیل نکنید و در سیاست خود تجدید نظر کنید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1064565

وب گردی

وب گردی