نظرسنجی AFC پس از پایان رأی‌گیری دستخوش تغییر شد

در حالی که مهلت رأی گیری اسطوره فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پایان یافته بود اما این نظرسنجی دچار تغییراتی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ظهر روز گذشته پایان نظرسنجی خود درباره انتخاب اسطوره ایرانی‌ها در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که بر این اساس سیدجلال حسینی، مدافع و کاپیتان پرسپولیس با کسب 51 درصد از مجموع 5 میلیون و 608 هزار و 779 رأی به ثبت رسیده، برنده این نظرسنجی معرفی شد. فرهاد مجیدی، مهاجم پیشین و سرمربی کنونی استقلال هم با کسب 48 درصدر آرا در رده دوم ایستاده بود، اما اکنون این نظرسنجی در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا دستخوش تغییر شده است.

سایت AFC اعلام کرد که رأی‌گیری به پایان رسیده و امکان ثبت رأی وجود ندارد اما در نظرسنجی به روز شده، فرهاد مجیدی 51 درصد از 6 میلیون و 261 هزار و 99 رأی به ثبت رسیده را به خود اختصاص داد و عنوان اسطوره ایرانی‌ها در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کرد. در نتیجه این نظرسنجی به روز شده، سیدجلال حسینی با 48 درصد آرا در جایگاه دوم ایستاد.

در نظرسنجی منتشرشده مهدی رحمتی یک درصد آرا را کسب کرده بود که در نظرسنجی به روز شده آن یک درصد هم از او گرفته شده است. همچنین قاسم حدادی‌فر و احسان حاج‌صفی نتوانستند رأیی را به خود اختصاص دهند. صدر جدول همچنان بین مجیدی و حسینی دست به دست می شود و طرفداران دو تیم در کانال ها و پیج های هواداری طریقه شرکت چندباره در این رای گیری با تقلب را به طرفداران خود می آموزند.

کد خبر: 1064573

وب گردی

وب گردی