لژیونرهای فوتبال ایران در قرنطینه چه می‌کنند؟

بازیکنان فوتبال کشورمان و شاغل در لیگ‌های خارجی مانند بسیاری از مردم دنیا در قرنطینه به سر می‌برند، اما فعالیت‌های ورزشی خود را دنبال می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تمام رقابت‌ها و رویدادهای ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا معلق شده است. از جمله لیگ‌های فوتبال در کشورهای مختلف که این مسئله علاوه بر کاهش جذابیت‌های رقابتی و ضررهای مالی هنگفت، بازیکنان را هم خانه‌نشین کرده است.

بازیکنان فوتبال کشورمان هم که شاغل در لیگ‌های خارجی هستند، مستثنی از این قانون نیستند و با تعطیلی تمرینات گروهی، در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.‌ فوتبال ایران در این روزها بازیکنان زیادی در لیگ‌های مختلف و کشورهایی چون انگلیس، فرانسه، روسیه، هلند، بلژیک، پرتغال، نروژ، قطر، آذربایجان و... دارد. بازیکنانی که این روزها ناخواسته فعالیت حرفه‌ای ورزشی ندارند.

در این شرایط فوتبالیست‌های لژیونر کشورمان در روزهایی که به اجبار خانه‌نشین شده‌اند، فعالیت‌های تمرینی خود را به شکل محدود در خانه دنبال می‌کنند.‌ تمرینات هوازی و استقامتی که آنها را از شرایط بدنی خارج نکند. همچنین بخشی از وقت‌گذرانی این بازیکنان سرگرمی‌های مختلف از جمله پلی‌استیشن و بازی فیفاست تا حداقل به این شکل خود را با فوتبال درگیر کنند.

راه‌اندازی چالش‌های مختلف در فضای مجازی و دعوت مردم برای شرکت در این چالش‌ها با تکرار شعار «در خانه بمانیم» هم بخشی دیگر از فعالیت‌های فوتبالیست‌های کشورمان است. چالش‌هایی از جمله کتابخوانی، انجام حرکات ورزشی و فعالیت‌هایی که مردم را برای ماندن در خانه بیشتر تشویق می‌کند.

کد خبر: 1064581

وب گردی

وب گردی