سیستم درمانی تجربه ارزشمندی در مبارزه با جنگ بیولوژیک بدست آورد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سیستم درمانی کشور یک تجربه گران‌سنگ در مبارزه با جنگ‌های بیولوژیک بدست آورد.

به گزاش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (شنبه) در مراسم رونمایی از دستگاه سیار تست کرونا، ضمن تشکر از نیروهای درمانی در مبارزه با کرونا گفت: امروز نبرد اصلی ملت ایران مبارزه با ویروس کرونا است. خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی، وزارت بهداشت و کادر درمانی نشان دادند در معرفی ظرفیت‌های جدید و مبارزه با یک اپیدمی بیولوژیک بسیار توانمند هستند.

وی ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی در بین ملت‌های دنیا این افتخار را دارد که توانست این ویروس را مدیریت کند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: همانطور که وزیر بهداشت در سخنان خود اعلام کرد این ویروس مهار شده و البته انشاالله به زودی شاهد مهار کامل آن خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکوه حضور مردم در کنار هم برای مبارزه با ویروس کرونا ادامه داد: در سراسر کشور مردم عزیز ما به میدان آمدند و شجره طیبه بسیج هم در قالب طرح مبارزه با ویروس کرونا یک تفاهم نامه در اوایل اسفند با وزارت بهداشت امضا کردند که در قالب همین طرح بسیج ملی بود که بسیج با تجربه واکسیناسیون فلج اطفال در دهه ۷۰ و طرح سنجش فشار خون در سال گذشته مجدداً در کنار وزارت بهداشت حضور یافت.

سلیمانی بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی توانست یک برگ زرین دیگری را در مبارزه با کرونا رقم بزند، همانطور که سخنگوی وزارت بهداشت مرتب اعلام می‌کند بیش از ۵۰ میلیون نفر در کشور غربالگری شده اند.

وی با اشاره به تجهیز دستگاه PCR سیار در بسیج گفت: این دستگاه در خدمت وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت، در واقع سیستم درمانی یک تجربه گران‌سنگ در مبارزه با جنگ‌های بیولوژیک بدست آورد، بالاخره ما از یک مساله هم نباید غفلت کنیم که دستگاه‌ها و مافیایی در دنیا هستند که منافعشان در ایجاد جنگ‌های بیولوژیک است. ویروس کرونا هم فارغ از اینکه چه منشایی دارد می‌تواند یک الگو برای نظام سلطه باشد تا از این ظرفیت برای اهداف پلید خود در بخشی از دنیا استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امیدواریم با همکاری مردم که بسیار هم همکاری خوبی داشتند شاهد مهار کامل این بیماری باشیم، ما بیش از ۴۰ میلیون ماسک تا امروز توسط بسیج با نظارت سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت ساخته ایم، در ساخت مواد ضد عفونی کننده و اقلام مورد نیاز مردم هم فعالیت داشته ایم.

سردار سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش و مجاهدت کنیم و ان شا الله شاهد پخش خبر ریشه کنی این ویروس باشیم و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند می‌توان این بلا را به نعمت تبدیل کرد.

کد خبر: 1064589

وب گردی

وب گردی