پاسداران امنیت کشور در کنار کادر درمانی برای مقابله با کرونا به میدان آمده‌اند

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در پیامی به مناسبت فرار رسیدن اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز گفت: سبزپوشان و حافظان امنیت کشور این روزها در کنار سفیدپوشانِ کادر درمانی، برای مبارزه با بیماری کرونا به میدان آمده اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد حیدری معاون پارلمانی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت روز پاسدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روز پاسدار را به پاسداران امنیت کشور تبریک گفت.
در بخشی از پیام حیدری آمده است: شعبان ماه اعیاد الهی و میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س)، مطلعی بر این ماه پر شور است که پیامبر عظیم الشان اسلام آن را ماه خود معرفی کرد و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و فرخندگی، این 2 روز را به نام پاسداران و جانبازان نام‌گذاری کرد.
اگر امروز سایه امنیت بر سر ایران است و بر قلل رفیع علمی دنیا قرار داریم، به یمن جانفشانی شهدای انقلاب، دفاع مقدس، هسته ای، مدافع حرم، مدافع امنیت و شهدای مدافع سلامت است و سبزپوشان و حافظان امنیت کشور این روزها در کنار سفیدپوشانِ کادر درمانی، برای مبارزه با بیماری کرونا به میدان آمده اند.
پاسداران انقلاب اسلامی با الگوبرداری از فرهنگ عاشورا، سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده ای هستند که در دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی می کنند و تأمین آسایش و امنیت پایدار را برای جامعه به ارمغان می آورند.
دانشگاه آزاد اسلامی نیز با بهره گیری از نخبگان و پژوهشگران خود می کوشد تا علاوه بر ایفای مسئولیت های اجتماعی و برقراری عدالت آموزشی، در کنار رشادت‌های پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از این مرز و بوم؛ به رشد، بالندگی و ارتقای توان علمی کشور کمک کند تا کشور در بسیاری از فناوری ها و علوم بنیادین خودکفا شود و با تربیت کارآفرینان موفق جهشی در تولید محصولات داخلی صورت گیرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان و آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق همگان را در پیمودن و تداوم راه شهدای والامقام، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1064606

وب گردی

وب گردی