طرح همسفر تا بهشت پس از بازگشایی دانشگاه‌‍‌ها ادامه می‌یابد

دبیرستاد ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: اعزام کاروان‌های باقیمانده زوج‌های دانشجو به مشهد در طرح ملی همسفرتابهشت پس از بازگشایی دانشگاه‌ها ادامه خواهد یافت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی غلامی مقدم گفت: بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفرتابهشت) از یازدهم دی ماه ۹۸ آغاز و تا ۷ اسفند با میزبانی از ۸ هزار زوج دانشجو برگزار شد. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان تشرف هفت هزار زوج باقیمانده فراهم نشد.

وی افزود: با توجه به درخواست های مکرر این تعداد دانشجویان، پس از اطمینان خاطر از عادی شدن شرایط و بازگشایی مجدد دانشگاه‌ها، برای تشرف آنها برنامه ریزی و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

دبیر بیست وسومین دوره ازدواج دانشجویی ادامه داد: زوج های دانشجو تا اطلاع ثانوی که زمان اعزام آنها به مشهد مشخص می‌شود، می توانند با شرکت در ویژه برنامه پیک عاشقی ضمن فراگرفتن مهارت‌های زندگی، از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند.

غلامی مقدم خاطرنشان کرد: علاقمندان برای استفاده از این ویژه برنامه می‌توانند به پایگاه اینترنتی ستاد ازدواج دانشجویی(nahad.ir) و یا اپلیکیشن باشگاه ازدواج (قابل دریافت از کافه بازار) مراجعه کنند.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته (جمعه) در مورد آخرین ‌آمار کرونا در کشور اعلام کرد تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۳۷۸ نفر نیز فوت کردند. ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر هم بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064610

وب گردی

وب گردی