حمایت معیشتی شهرداری تهران از زباله‌گردها

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به ممنوعیت زباله‌گردی برای جلوگیری از شیوع بیماری کوید ۱۹ از حمایت معیشتی شهرداری تهران در قالب توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ سبد کالا به زباله‌گردها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از توزیع۳۴۰۰ پرس غذای گرم از هفته آخر اسفند ۹۸ تاکنون در گودهای زباله‌گردی با هدف حمایت از کودکان زباله‌گرد خبر داد.

وی گفت: شهرداری تهران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود از ۴هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند تهرانی در قالب ارائه اعتبار برای تهیه سبد کالای شب عید حمایت کرده است.

وی افزود: با توجه به ابلاغ سازمان مدیریت پسماند مبنی بر ممنوعیت زباله‌گردی و جمع آوری پسماند خشک از مخازن سطح شهر تهران، معاونت اجتماعی به منظور حمایت معیشتی از این قشر، بطور هدفمند با محوریت سازمان، رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و همکاری سمن‌ها ورود کرد.

جوادی یگانه تصریح کرد: بر این اساس، از ۲۲ اسفند تاکنون پک‌های بهداشتی و یک وعده غذای گرم به صورت روزانه در گودهای زباله‌گردی اطراف شهر تهران توزیع می‌شود و با تدوام شرایط حاکم، ارائه این خدمات ادامه خواهد یافت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند شهر برای تهیه اقلام مورد نیاز شب عید گفت: تلاش می‌کنیم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان این حمایت ها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064677

وب گردی

وب گردی