مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا: مارادونا ۵ سال خوب بود مسی ۱۵ سال

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا ضمن تمجید از کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: لیونل مسی از مارادونا هم بهتر است و همتا ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، با وجود تعطیلی فوتبال باشگاهی و ملی در سرتاسر دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا همچنان شاهد مصاحبه های اهالی فوتبال درباره ستاره های دنیا نظیر کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ و نیمار جونیور هستیم.

آنتونیو کاسانو مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا در تازه ترین گفتگوی خود با نشریه «کوریه‌ره دلواسپورت» به مقایسه بازیکنان فعلی مستطیل سبز با ستاره های فوتبال کلاسیک دنیا پرداخت.

کاسانو گفت: می دانیم هوادارانِ مارادونا در تمام دنیا خاص هستند و این بازیکن ویژه را طور دیگری دوست دارند. شکی هم نیست که مارادونا چگونه بوده است، اما به نظرم باید آنها و تمام فوتبالی ها متوجه باشند که شبیه به لیونل مسی نیست. لئو ویژگی های منحصر به فردی دارد.

کاسانو که در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت و مقابل بارسلونا سابقه بازی دارد، ادامه داد: جلوی بارسا را در همان سال برای کسب جام گرفتیم اما باز هم مسی، بهترین بود. او منحصر به فرد است و توانایی های ویژه ای دارد.

وی در ادامه این مصاحبه بار دیگر به مقایسه مسی و مارادونا پرداخت و گفت: هر دو بازیکن آرژانتین هستند. مارادونا در طول چهار پنج سال توانست عملکردی خاص داشته باشد ولی مسی در طول ۱۵ سال چنین کارایی داشته و دارد.

کد خبر: 1064725

وب گردی

وب گردی