قدردانی  آیت الله رئیسی از اقدامات وزارت کشور درمقابله با کرونا و تأمین امنیت  مردم

رییس قوه قضاییه در تماس تلفنی با وزیر کشور، از اقدامات موثر این وزارتخانه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا و نیز تمهیدات اتخاذشده برای حفظ امنیت شهروندان در تعطیلات نوروزی تجلیل کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در تماس تلفنی حجت الاسلام و المسلمین رییسی در گفتگو با عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: با توجه به توصیه کارشناسان و مصوبه ستاد مقابله با کرونا و گزارش‌هایی که به بنده رسیده، مدیریت وزارت کشور توانسته است اقدامات موثری را در زمینه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به عمل آورد.


رییس قوه قضاییه از دست اندرکاران کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا به دلیل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اجرای مطلوب طرح‌های مقابله با بیماری کویید ۱۹ تجلیل کرد و گفت: امیدوارم با سیاست‌های در پیش گرفته شده و همراهی شهروندان بتوانیم به زودی بر این ویروس وارداتی غلبه کنیم و سلامت را دوباره به جامعه ایران برگردانیم.

رئیسی: مدیریت وزارت کشور توانسته است اقدامات موثری را در زمینه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به عمل آورد


بر اساس این گزارش، نکته دیگری که در تماس تلفنی حجت الاسلام و المسلمین رییسی با دکتر رحمانی فضلی مورد تاکید قرار گرفت، حوزه امنیت شهروندان در طول تعطیلات نوروز بود.
رئیس قوه قضائیه با تمجید از تمهیدات اندیشیده شده در شورا‌های تامین استانی،گفت: نظر به گزارش‌های ارائه شده، اقدامات خوبی در حوزه تامین امنیت شهروندان انجام شده است و باید بخاطر تصمیم‌های اتخاذ شده برای مقابله با جرایم سازمان یافته و تامین امنیت شهروندان در این شرایط خاص در شورا‌های تامین استان‌ها تجلیل کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064744

وب گردی

وب گردی