سیل در فارس جان  4 نفر را گرفت/قطع آب و برق در چند روستا

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به بارش‌های روز گذشته 4 نفر در استان فارس جان خود را از دست دادند و در 24 ساعت گذشته برق و آب روستاها در مناطق پر بارش قطع شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، درباره کاهش دمای هوا و بارش باران در بعضی از نقاط کشور،گفت: در استان فارس 4 نفر که جزو عشایر نیز بودند جان خود را از دست دادند که سه نفر آنها در حال برگشت از شهرستان کازرون بودند و یک نفر هم در شهرستان زرین‌دشت در حال تماشای رودخانه خروشان بود که به یکباره به داخل این رودخانه کشیده می‌شود.

وی ادامه داد: خسارت مالی عمده‌ای در این استان گزارش نشده و تعدادی از دام‌ها در بارش‌های اخیر تلف شدند و تعدادی از منازل نیز دچار آب‌گرفتگی شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در استان کرمان نیز فعالیت سامانه بارشی از دو روز گذشته آغاز شده است و علی‌رغم شدت گرفتن باران در مناطق غربی و جنوبی استان از ساعت یک بامداد امروز با توجه به اقدامات پیشگیرانه و آمادگی قبلی تا این لحظه به غیر از مسدود شدن تعدادی راه روستایی و آب‌گرفتگی معابر و قطع آب چند روستا مشکل عمده‌ای نداشته‌ایم.

بختیاری گفت: بارش باران طی 24 ساعت گذشته در برخی نقاط غربی 95، جنوب 45 و مرکز 56 میلی‌متر ثبت شده است.

وی ادامه داد: تیم‌های ارزیابی نیز در حال برآورد خسارت وارد شده در بخش کشاورزی و دامپروری و همین‌طور تجهیزات، راه‌ها و منازل مسکونی و اداری هستند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1064755

وب گردی

وب گردی