بهره برداری نقاهتگاه دویست تخت خوابی جنوب استان تهران در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا

نقاهتگاه دویست تخت خوابی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سالن های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،نقاهت گاه دویست تخت خوابی با حضور سید محمود رضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، ائمه جمعه، فرمانداران، نیروهای نظامی و انتظامی، شهرداران و اعضا شوراهای اسلامی و دیگر مدیران و مسئولان شهری و دانشگاهی جنوب استان تهران در سالن های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا به بهره برداری رسید.

آقامیری پس از بازدید از سالن های تجهیز شده، ضمن تشکر از همکاری شهرستان های جنوب شرق استان تهران برای راه اندازی این مجموعه نقاهت گاهی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص همراهی و مشارکت میدانی کلیه سازمان ها و دستگاه ها، دانشگاه آزاد اسلامی همه سالن های ورزشی خود در استان تهران را در اختیار ستادهای مقابله با ویروس کرونا قرار داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با اعلام اینکه این دانشگاه در سطح استان تهران پیش‌بینی ۲۹۰۰ تختِ در حال انتظار را پیش بینی کرده است، افزود: از این‌نقاهتگاه‌ها به‌عنوان فضاهای در حال انتظار یاد می‌شود و ممکن است مورد استفاده قرار نگیرند ولی تاکنون ۴۵۰ الی ۵۰۰ تخت عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: هشت کمیته ذیل ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تعریف شده و ایجاد فضاهای مورد نیاز نیز جزو وظایف کمیته پشتیبانی قرار گرفته است‌.

آقامیری در خاتمه عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می‌کند در کنار مسئولان منطقه‌ای وظیفه خود را برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به نحو مطلوب به‌عمل آورد و به همین منظور ایجاد نقاهتگاه در این منطقه و دیگر شهرستان‌ها آغاز شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064775

وب گردی

وب گردی