واکنش کولاکوویچ به فسخ قراردادش با ایران/ آخرین خبر از وضعیت احسان حدادی

با بسته خبری اخبار منهای فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار سایر رشته های ورزشی کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار منهای فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

واکنش کولاکوویچ به فسخ قراردادش با ایران

قرارداد ایگور کولاکوویچ با تیم ملی والیبال ایران تا سپتامبر سال جاری میلادی اعتبار داشت ولی لغو بازی‌های المپیک سبب شد عملا رویدادی تا پایان مدت قرارداد او وجود نداشته باشد و به همین خاطر قرارداد این مربی صرب با تیم ملی والیبال ایران فسخ شد.

ایگور کولاکوویچ در ارتباط با پایان همکاریش با تیم ملی والیبال ایران گفت: قرارداد چهار ساله من باید بعد از بازی‌های المپیک در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۲۰ به پایان می‌رسید. بعد از آن روز، من می‌خواستم چالش جدیدی را در یکی از باشگاه‌های اروپایی تجربه کنم. به دلیل شیوع ویروس کرونا، رقابت‌های لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک به تعویق انداخته شد. در این شرایط تا پایان قرارداد من هیچ تورنمنتی برگزار نمی‌شود. وضعیت پس از شیوع ویروس کرونا در ایران، مانند سایر کشورهای جهان بسیار دشوار است. بودجه فدراسیون ایران، تنها برخی از مشکلات مربوط به این وضعیت است، به همین دلیل رییس فدراسیون والیبال ایران، آقای داورزنی از من خواست که با توافق متقابل قرارداد را فسخ کنم. البته، من موافقت کردم زیرا این تنها راه حل معقول بود.

شرکت کننده عصر جدید به تیم ملی دعوت می‌شود؟

برنامه عصر جدید که در سال جدید هر شب با موضوع کشف استعدادها از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود این هفته با حضور امین صالحی تیراندازی از استان اهل شهر کازرون پخش شد که وی در مرحله مقدماتی توانست با نظر مثبت داوران به دور بعدی از مرحله مقدماتی مسابقات صعود کند. اکنون با توجه به عملکرد موفق او در این برنامه، پیش‌بینی می‌شود که مسئولان فدراسیون تیراندازی از او دعوت کنند تا دومین تیرانداز از برنامه عصر جدید باشد که به اردوهای تیم ملی فرا خوانده شود.

آخرین خبر از وضعیت احسان حدادی در قرنطینه

دکتر سید اشکان اردیبهشت عضو شورای ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی با اشاره به وضعیت احسان حدادی اظهار داشت: با توجه به پیگیری های مکرر دوستداران ورزش لازم است اعلام کنیم که خوشبختانه وضعیت بالینی احسان حدادی که در قرنطینه خانگی است نسبت به روزهای گذشته رو به بهبودی است و با این روند به زودی سلامت کامل خود را به دست می آورد.

وی افزود: عموم مردم را به ماندن در خانه توصیه می کنیم چرا که هر کسی می تواند در معرض ابتلا به این بیماری باشد و بهترین راه مقابله با این بیماری و قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه است.

محمد موسوی بهترین مدافع پلاس لیگا شد

با اعلام تعطیلی و بسته شدن پرونده لیگ والیبال لهستان (پلاس‌لیگا) در فصل ۲۰۱۹/۲۰، سید محمد موسوی ستاره ایرانی تیم اولشیتن با عملکرد درخشانی که در اولین فصل حضورش در این لیگ داشت، عنوان ارزشمند بهترین مدافع را به خود اختصاص داد.

معنوی‌نژاد:به پیشنهادات خارجی فکر می‌کنم اما از آمدن به ایران پشیمان نیستم

محمدجواد معنوی نژاد پس از پشت سر گذاشتن دو فصل حضور در لیگ‌های ایتالیا و لهستان برای سال ۹۸ حضور در لیگ ایران را انتخاب کرد. مصدومیت در خلال مسابقات لیگ ملت‌ها باعث شد تا چند هفته از مسابقات غایب باشد و با درمان آسیبش مجدد به تیم ملی پیوست. اما ایگور کولاکوویچ از او برای رقابت‌های انتخابی المپیک استفاده نکرد. او در مصاحبه ای گفت: امسال با توجه به اینکه پیشنهاداتی از ترکیه، لهستان و ایتالیا داشتم اما به دلایلی حضور در لیگ ایران را انتخاب کردم از تصمیم خود پشیمان نیستم. برای سال جدید اهدافی دارم. هنوز لیگ‌های سایر کشورها به پایان نرسیده تا بازار نقل وانتقالات شکل گیرد اما مسلماً به پیشنهادات خارجی فکر خواهم کرد. رفتن به المپیک آن هم برای ایران که برای دومین بار رخ می‌دهد باعث غرور و افتخار والیبالی هاست و من نیز از اینکه تیم ملی کشورم به المپیک راه یافت خوشحال هستم.

ملی‌پوش سابق بر اثر کرونا درگذشت

مسعود پژو از کمانداران خوشنام کشورمان و از ورزشکاران سابق تیم ملی دعوت حق را لبیک گفت. پژو که سال ها عضو تیم ملی تیر و کمان ایران بود، به بیماری کرونا مبتلا شد و در جنگ نابرابر با این ویروس منحوس سرانجام تسلیم و دار فانی را وداع گفت.

4 گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران

یدر حالی که فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ با فدراسیون والیبال ایران هنوز قطعی نشده و فقط دوطرف از مذاکرات خود برای قطع همکاری به دلیل تعویق یک ساله المپیک و پایان قرارداد در سال 2020 خبر دادند، سایت لهستانی sportowefakty از 4 مربی خارجی به عنوان گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران در المپیک توکیو نام برده است.
این سایت مدعی شده لورنزو برناردی، رادوستان استویچف، پلامنا کونستانتینوف و فردیناندو ده گئورگی گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند. این مربیان که درسال های اخیر نیز چند باری نام آن ها برای فعالیت در ایران شنیده شده، در تیم های معتبر اروپایی سابقه سرمربیگری دارند.

قطع همکاری حسن رنگرز با فدراسیون کشتی

حسن رنگرز قهرمان کشتی فرنگی جهان و سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در مصاحبه ای اظهار داشت: باور قلبی من این است که همه ما به کشتی بدهکار هستیم و اگر افتخار خدمت به کشتی را داشته باشیم این برای ما یک فرصت محسوب می شود. ضمن تشکر از اعتماد وزیر محترم و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در مسئولیت جدید و با عنایت به حجم کار و حساسیت حوزه های مترتب با استعدادیابی و آموزش ورزش کشور و اهداف جانبی مرتبط با این حوزه، ضمن پوزش از همه اهالی کشتی و طلب حلالیت امکان ادامه خدمت در جایگاه مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی در ادامه مسیر برای من مقدور نیست. ولیکن کما فی سابق دغدغه من کشتی خواهد بود و تلاشم این است هرجا که هستم، اگر بتوانم به کشتی خدمت و این مهم را بعنوان یک وظیفه پیگیری و محقق می کنم.

اردوی تیم‌های ملی تکواندو تا پایان فروردین ماه تعطیل است

اردوی تیم‌های ملی مردان، زنان و پاراتکواندو که 23 اسفند ماه به پایان رسید تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهد بود. آرش فرهادیان، رئیس سازمان تیم‌های ملی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط خاص کشور به لحاظ رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی، اردوهای تیم‌های ملی تا پایان فروردین ماه سال جاری همچنان تعطیل است. ان‌شاءالله در فرصت مناسب جلسه‌ای با حضور ریاست فدراسیون تکواندو و کادرفنی تیم‌ها برگزار و درباره زمان آغاز اردوها تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر: 1064842

وب گردی

وب گردی