سیستم آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی رامسر راه‌اندازی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت:سیستم آموزش مجازی واحد رامسر با همکاری واحد‌الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از رامسر، علیرضا یکرنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر از برگزاری کلاس‌های جبرانی استادان به‌صورت آموزش مجازی در ایام تعطیلی عید نوروز خبر داد و اظهار کرد:همه کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در همه مقاطع تحصیلی از ۱۵ فروردین‌ به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: با توجه به‌ تعطیلی دانشگاه‌ها به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بر‌اساس بخشنامه‌ سازمان مرکزی و تأکید مسوولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سامانه آموزش مجازی واحد رامسر راه‌‌اندازی شده و همه کلاس‌ها در همه مقاطع تحصیلی از ۱۵ فروردین‌ به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

یکرنگی افزود: با راه‌اندازی زیرساخت لازم، فراهم‌سازی بستر اینترنتی، هماهنگی با استادان و اطلاع‌رسانی به دانشجویان، برخی از کلاس‌های جبرانی این واحد دانشگاهی در سامانه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در ایام تعطیلات نوروزی در حال برگزاریست.

وی گفت:آموزش‌های لازم در این زمینه به استادان و دانشجویان داده شده و تیم پشتیبانی تمام کلاس‌های این دانشگاه را پوشش می‌دهد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با‌ بیان‌ اینکه کلاس‌های مجازی و آموزش غیرحضوری فقط برای دروس نظری و نظری-عملی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان هیچ دغدغه و نگرانی درباره برگزاری کلاس‌های عملی نداشته باشند؛ چراکه برنامه بر این است که کلاس‌های آزمایشگاهی و عملی در ترم جاری و در تابستان به‌صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064872

وب گردی

وب گردی