نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از ۱۶ تا ۲۰ فروردین

در اطلاعیه دانشگاه تهران، نحوه حضور کارمندان این دانشگاه از ۱۶ تا ۲۰ فروردین تشریح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران درباره نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹، بخشنامه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

نظر به ضرورت رعایت الزامات مربوط به جلوگیری از شیوع بیماری، به حداقل رساندن ترددها و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، با توجه به بخشنامه معاون اول رئیس جمهور و تأکید ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر حضور حداقلی پرسنل در محل کار، چگونگی فعالیت کارمندان دانشگاه از ۱۶ فروردین تا ۲۰ فروردین برای اقدام اعلام می‌شود.

۱- با توجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌صورت الکترونیکی و مجازی، رؤسا و مدیران واحدهای دانشگاه به‌نحوی برنامه‌ریزی کنند که خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه با حضور فیزیکی حداکثر یک‌سوم پرسنل به‌صورت چرخشی صورت گیرد.

۲- با توجه به فراهم بودن امکانات لازم برای انجام برخی از وظایف محوله به‌صورت دورکاری، تأکید می‌شود از این ظرفیت، حداکثر استفاده به‌عمل آید.

۳- آن دسته از افرادی که به‌صورت چرخشی در محل کار خود حضور نمی‌یابند و از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می‌دهند، می‌توانند حضور خود را از طریق سامانه به‌صورت اینترنتی ثبت کنند؛ اما آن دسته از افرادی که امکان انجام دورکاری برای آنها وجود ندارد باید در سامانه نسبت به ثبت مرخصی خود اقدام کنند. لازم به ذکر است این مرخصی‌ها به عنوان مرخصی استحقاقی محسوب نمی‌شود.

۴- ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور در محل کار هستند از ساعت هشت صبح تا ۱۳ تعیین می‌شود؛ بنابراین حضور پس از ساعت یادشده به‌عنوان اضافه کار موضوعیتی نخواهد داشت. در موارد خاص برای برخی از پرسنل دانشگاه که با توجه به ماهیت کاری و با تشخیص مدیر واحد ملزم به حضور تمام‌وقت یا بعد از ساعت ۱۳ در محل کار خود بوده، صرفاً با مجوز معاونت اداری و مالی دانشگاه، پرداخت اضافه کار به آنها امکان‌پذیر است. ‌

۵- از تمام کارکنان دانشگاه درخواست می‌شود به‌منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، اصول بهداشتی و ایمنی را در محل کار خود رعایت فرمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064911

وب گردی

وب گردی