تداوم کلاس‌های غیرحضوری دانشگاه تربیت مدرس از ۱۶ فروردین

معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه‌ای از تداوم کلاس‌های غیر حضوری نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ طبق تقویم آموزشی از ۱۶ فروردین خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه‌ای از تداوم کلاس‌های غیر حضوری نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ طبق تقویم آموزشی از ۱۶ فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، پیرو ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هماهنگی با ستاد ملی مدیریت بحران کرونا، از شنبه ۱۶ فروردین‌ماه تمام کلاس‌های دروس نظری نیمسال دوم تحصیلی ۹۹- ۱۳۹۸ طبق تقویم آموزشی به‌صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

لازم است تمام دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه با مطالعه دقیق راهنمای تصویری سامانه یادگیری الکترونیکی دروس، طبق برنامه زمان‌بندی شده کلاس‌های هفتگی خود، در برگزاری کلاس‌های غیر حضوری مشارکت کرده و نسبت به انجام فعالیت‌های آموزشی موجود و تکمیل و بارگذاری دروس و انجام تکالیف محوله طبق تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی جاری دانشگاه اقدام کنند.

همچنین با توجه به تداوم شرایط بحرانی و امکان شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور، انتظار می‌رود تمام دانشجویان و استادان حتی‌الامکان از مراجعه حضوری به دانشکده و دانشگاه اجتناب کنند و امور درسی و آموزشی خود را با هماهنگی مدرسان، مدیران گروه‌ها و معاونان آموزشی دانشکده‌ها و همچنین حضور پایدار در فضای مجازی اختصاص یافته برای ارائه غیرحضوری دروس، پیگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064919

وب گردی

وب گردی